tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Rabu, 13 April 2011

ANWAR MEMANG TAKDA PERASAAN MALU....BARUA

Datuk Seri Anwar Ibrahim yang selalu memuji akauntabiliti budaya politik Indonesia, patut merasa malu dengan sikap bertanggungjawab wakil rakyat dari Parti Keadilan Sejahtera (PKS), Arifinto, yang meletakkan jawatan hanya kerana aksinya sedang menonton video seks didedahkan media.

Namun berbeza dengan Arifinto, Anwar yang dikaitkan dengan masalah moral lebih kronik iaitu didakwa melakukan hubungan seks bukan sahaja enggan melepas jawatan sebaliknya, menuduh pihak tidak berkaitan sebagai dalang dalam pembikinan rakaman video seks seorang pemimpin kanan pembangkang.

Sehubungan itu, bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari mempersoalkan, mengapa ketua pembangkang itu tidak mengambil tanggungjawab yang sama seperti Arifinto sedangkan, selama ini beliau selalu memuja sistem serta budaya politik Indonesia sehingga sanggup memburukkan negara sendiri.

"Saya kagum dengan keberanian Arifinto yang sanggup melepaskan jawatan apabila aksi beliau sedang menonton video seks didedahkan tetapi, di negara kita, individu yang dikaitkan sebagai pelakon dalam rakaman video seks bukan sahaja enggan melepaskan jawatan, malah menyalahkan pihak lain.

"Namun, pihak yang mendedahkan aksi seks tersebut (trio Datuk T) tidak pula Anwar berani saman. Sedangkan, kita tahu Anwar merupakan pemimpin politik paling gemar menyaman sesiapa sahaja yang tidak sebulu dengannya," jelas beliau dalam satu kenyataan kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Mengulas lanjut, Anuar berkata, keengganan Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu menyaman trio 'Datuk T' menimbulkan pelbagai keraguan di kalangan rakyat memandangkan pendedahan video seks tersebut bukan sahaja mencemar maruah Anwar, tetapi nama baik keluarganya.

Tambah beliau, adalah cukup pelik apabila Anwar yang mempunyai barisan peguam bela tersohor tidak mengambil sebarang tindakan undang-undang terhadap 'Datuk T' sehingga kini, kecuali beliau memang berhasrat menyembunyikan kebenaran di sebalik video seks itu daripada diketahui rakyat.

Dalam perkembangan berkaitan, bekas pewaris 'diari merah' ketua pembangkang itu percaya, masa depan politik bekas Timbalan Perdana Menteri tersebut semakin menuju kepada kehancuran, akibat perbuatan Anwar sendiri dan bukannya disebabkan oleh musuh politik sebagaimana didakwanya.

"Anwar diibaratkan orang yang sudah melewati waktu asar dan menghampiri waktu maghrib. Namun malangnya, masih terpalit dengan pelbagai salah laku moral akibat kerakusan nafsu.

"Sayangnya Anwar sudah tidak mampu berpatah balik, sama seperti masa yang berdetik pada jam Omega, yang hanya menanti saat kebenaran

1 ulasan:

  1. Saya mmg YAKIN 101% bahawa ANwar mmg seorang yg cemerkap atau paling tidak kurang ada strategi dlm melakukan sesuatu perkara. Beliau mmg petah dan amat memberahikan rakyat yg mendengar ceramah beliau tetapi naluri seks serta ingin cepat menuju puncak itulah memgagalkan beliau dari mencapai apa yg beliau inginkan. Rakus satu hal tp kawal nafsu satu hal yg tak mungkin dapat beliau atasi tambahan pula diri beliau dimanipulasikan oleh DAP yg kita sedia maklum kafir dan halal haram tiada dlm kamus. PAS pula sejak kebelakangan ini mengambil sikap tunggu dan lihat tanpa apa apa statement pun yg dikeluarkan oleh PAs terhadap ANwar kemungkinan besar ada timbang-tara dipihak PAS dlm isu tersebut. Anwar sepatutnya lebih professional dlm isu menjawap persoalan yg timbul, kalau dah kata ada jam omega tu tunjuk aja la omega tersebut walaupun tidak benar. Tak perlu nak menaikkan nada seperti orang panas hati. apa pun semua jawapan berada ditangan Anwar dan saya yakin naitu pemimpin Pakatan pun mungkin kini berbelah bagi antar ya atau tidak.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH