tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Khamis, 21 April 2011

KENAPA WAN AZIZAH DAN ANWAR SERTA YANG LAIN MEMBISU BERHUBUNG CERITA TERBARU DIMANA PELAKON DENGAN ANWAR SEPADAN????

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR
Kenapa Wan Azizah terdiam tak terkata.Apakah Wan Azizah sudah tahu dimana sebuah agensi penyiaran terkemuka Korea Selatan yang menganalisis rakaman video seks seorang lelaki didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan wanita dipercayai warga asing, mendapati pelaku dalam rakaman itu sepadan dengan Ketua Pembangkang berkenaan berdasarkan perincian saiz tubuh beliau dalam rekod polis. Keputusan analisis visual dan teknikal video berkenaan diperoleh oleh pasukan penyiasat khas yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani pada 10 April lalu selepas menghantar sampel rakaman berkenaan kepada agensi itu pada 4 April.

Kenapa Wan Azizah tidak mengulas atau mengadakan sidang akhbar untuk mempertahankan Anwar sebagaimana Wan Azizah adakan sidang akhbar untuk pertahankan Anwar tempohari.Mungkin Wan Azizah sudah terima kenyataan yang Anwar adalah pelakon sebenar dalam klip video itu.Bukan Wan Azizzah sahaja yang membisu tapi mana perginya Puak2 Pas yang selama ini mempertahankan Anwar dengan begitu teguh sekali.Mungkin Pas juga sudah mula menerima kenyataan yang ketua mereka di parlimen ini adalah seorang pelakon yang hebat.Kerana itulah sudah ada suara di kalangan pemimpin Pas sendiri mahu perkara ini di selesaikan dengan menubuhkan suruhanjaya diraja bagi merungkai kemelut sex yang melibatkan ketua mereka di parlimen itu.

Yang menghairankan kenapa Anwar menghilangkan diri semasa kes video sex ini menuju ke penghujungnya.Apakah Anwar sudah tahu keputusan ini??Walaupun pihak polis mengesahkan bahawa tentang isu jam omega itu terlalu memfokuskan pada isu jam tangan Omega, dipercayai milik Anwar yang ditemui dalam bilik video berkenaan dirakam, tetapi setakat ini ia dikesan dibeli di Taiwan pada tahun 2004.Isu jam itu tidak begitu penting. Namun berdasarkan pemeriksaan dengan wakil pengedar di Taiwan, ia hanya mula merekodkan identiti pemilik pada 2008. Justeru, jika ia dibeli pada 2004, amat sukar untuk polis mengenal pasti pemiliknya, kecuali pemilik sendiri secara sukarela mendaftarkan jam itu.

Apakah jam omega itu adalah jam omega yang banyak terdapat di Petaling Street.KITA TUNGGU APA ULASAN WAN AZIZAH BERKENAAN ISU TERBARU INI.APAKAH WAN AZIZAH AKAN TERUS PERTAHANKAN WALAUPUN PAKAR PAKAR SUDAH MEMBUKTIKAN YANG PELAKON VIDEO SEX ADALAH SAMA DENGAN DIRI ANWAR....APA AKAN TERJADI SEANDAINYA WAN AZIZAH MENGAKU ANWAR ADALAH PELAKON SEBENAR VIDEO ITU.......JAWAB LA SENDIRIIII.....

3 ulasan:

  1. Tulin ka tidak tulin not the issue. Yang pasti bukan Anuwar dalam clip video itu. Kah...................... Kah.....................kah...............kah...............kah.........jijah......oh jijah.......mana jam tangan Omega aku?????????

    BalasPadam
  2. Ape komen kak wan..... no komen huhuhu

    BalasPadam
  3. sebagai seorang isteri solehah saya cadangkan agar wan azizah sembahyang hajat, baca yasin dan minta doa agar pelakun anwar ibrahim tgu gila meroyan dan selepas tu mengaku bahawa dia diupah olih umno. saya yakin sebagai orang teraniaya dan diaibkan sebegitu rupa doa wan azizah dan keluarga pasti dimakbulkan.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH