tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 24 April 2010

NIK AZIZ WAJAR DIHARAMKAN MASUK SELANGOR

Nik Aziz dilihat cuba mempertikaikan titah Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah supaya tidak menggunakan masjid untuk berkempen apabila menyatakan perbuatan berkenaan tidak salah.Kerana telah menghina dan membantah apa yang telah disuarakan Sultan amat wajar sekali Nik Aziz diharamkan memasuki negeri Selangor buat tempoh yang ditetapkan.Ini amat wajar sekali kerana keegoan Nik Aziz dalam mempertikaikan arahan Sultan yang tidak mahu orang politik menggunakan masjid untuk menghuru harakan kariah sesebuah kawasan.

Nik Aziz seharusnya menghormati apa yang telah diputuskan oleh Sultan selangor dan tidak mempertikaikan nya sebaliknya harus menghormati apa yang telah tiputuskan kerana Sultan adalah ketua agama sesebuah negeri.Kedegilan dan kesombongan Nik Aziz dalam mempertikaikan arahan Sultan dengan memberi berbagai alasan telah menghina seluruh rakyat Selangor yang selama ini begitu menghormati Institusi Raja Raja Melayu.

Rakyat Selangor perlu bersatu dalam situasi ini dan langkah yang terbaik adalah mengharamkan kehadiran Nik Aziz kenegeri Selangor pada masa akan datang.Saya sebagai anak negeri Selangor tidak rela Sultan sendiri dihina sebegini rupa dan menyokong agar Nik Aziz diharamkan memasuki negeri Selangor.

1 ulasan:

  1. Ulasan yang tidak adil dari Kamalfarsya. TGNA yang bersifat wali dan ada yang menganggap bersamaam nabi di tegah memasuki Negeri Selangor Darulehsan. Kamalfarsya tidak dapat merasakan betapa hancur dan menjeritnya hati aku apabila anak buah dari puak dari kumpulan nabi ini yang mendapat didikan dari maknusia yang di anggap wali ini menyumpah seranah Sultan aku di hari kemangkatan nya dengan perkataan "mampus" dan di ikuti menterjemahkan ayat "Bismillah", Dengan nama Allah yang Maha Ego.

    Bagi mereka, taraf yang paling tinggi di negara ini adalah dia dan kumpulan sesat mereka sahaja. Sultan dan raja jauh berada di tapak kaki mereka.

    Sepatutnya maknusia dari kumpulan sesat saperti ini tidak sekadar di tegah masuk ke Selangor tetapi juga di Johor Darul Takzim.

    Celako, celako, celako. Sesat lagi menyesatkan.

    agbr47: Kedudukan dan pangkat hanya ujian Allah untuk menguji keimanan hamba hamba Nya.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH