tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 15 Ogos 2009

BERTAUBATLAH NIK AZIZ

Ketua Penerangan Wanita UMNO, Datuk Hamidah Osman meminta Mursyidur Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat bertaubat berikutan kenyataannya membenarkan DAP menghina Islam.

Beliau berkata, kenyataan Nik Aziz membenarkan DAP menghina agama Islam atas alasan parti itu tidak memahami Islam berbeza dengan tindakannya mengecam sebuah akhbar terbitan Denmark yang melukis karikatur Nabi Muhammad SAW tahun lalu.

Menurut beliau, umat Islam wajib mempertahankan agamanya atau sekurang-kurangnya membuat bantahan rasmi jika ada pihak lain menghina agama suci itu.

"Ini soal agama. Saya harap Nik Aziz bertaubatlah. Jika UMNO mengeluarkan kenyataan itu, pasti ia menjadi bahan kempen mereka untuk menghentam UMNO," katanya di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas kenyataan Nik Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan bahawa beliau tidak akan membantah tindakan segelintir pemimpin DAP yang dilihat menghina Islam.

Dalam pada itu, Hamidah turut menyokong saranan Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria supaya individu yang menghina agama Islam dan institusi raja di negara ini dilucutkan kerakyatan.

Harussani sebelum ini berkata, sesiapa yang tidak menghormati agama Islam dan raja-raja bermakna mereka juga tidak menghormati perlembagaan.

3 ulasan:

  1. salam, bro, manusia kalau dah rasa diri mahsum...ia tak kan rasa diri dia bersalah...dia lebih berkuasa dalam dunia ni...

    BalasPadam
  2. hai bro.....
    aku menyeru kapada orang-orang ISLAM yg dah menjadi MUKMIN...
    MARILAH KITA SAMA-SAMA BERDOA MUGA-MUGA TGNA
    MENDAPAT KESEDARAN DAN PETUNJUK DARI ILLAHI.
    yg islam belum mukmin tunggu dan lihat saja..
    dr,tokmod.

    BalasPadam
  3. Salam Bro:
    Kalau Nik Najis tu dah buang tabiat dan nak ajal tak mengherankan, yg heran bin ajaib, kesian umat2 Melayu penyokong tegar PAS dan PKR, senang je diperbodoh bodohkan macam lembu2 dan kambing, banyak makan budu kott!!! Pikiq2 kanlah kemana nak anda semua ni lembu2 dan kambing nak membawa anak2 dan bini2 dan keluarga anda semua, ke Syurga PAS atau Syurga dijanjikan Allah. Sudah terang lagi bersuloh PAS bukan membperjuangkan ajaran Islam, Islam PAS adalh sesat yg nyata. Lihat saja Mur Shit!! Dol Ham PAS kelapa Nik Najis, lebih samsemg dari Bush, lebih kuat mencarut dari Yahudi, lebih maksum dari para Anbiya. Ishh ishh ishh, apakah beliau ini mengikut ajaran Islam yg di bawa oleh Rasulullah? Lihat saja negeri Kelantan, berpuloh puloh tahun di bawah PAS, apakah Kelantan menjadi seperti serambi kota Mekah? Negeri yg termiskin, maksiat makin bertambah tambah, paling yg terbelakang dari segi pembangunan, tapi yang membangun adalah kuil2 Buddha yg gah2 di seluroh negeri Kelantan. Ishh ishh ishh bahalulnya orang2 Melayu Kelantan. sudah terang lagi bersuoh PAS - PArti Ajaran Sesat.!!

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH