tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Rabu, 26 Ogos 2009

TEOH BENG HOCK:KETERANGAN DIBUANG KERANA DAP SUDAH MERASA TAKUT AKAN TERUNGKAI SEGALA RAHSIANYA.

Koroner Azmil Muntapha Abas hari ini mengarahkan supaya semua keterangan dalam inkues kematian Teoh Beng Hock, mengenai dakwaan DAP mendapatkan keuntungan kewangan, dibuang dari rekod mahkamah, ekoran bantahan dari para peguam.

Azmil berkata, pendedahan itu tidak termasuk dalam skop siasatan inkues kematian Teoh Beng Hock.

"Inkues mesti menumpukan kepada punca kematian Teoh," katanya.

Sebelum ini, pegawai penyiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Mohd Anuar Ismail memberitahu inkues tersebut mengenai butiran siasatan hasil kenyataan yang diambil dari Teoh.

Teoh dipanggil ke pejabat SPRM Selangor pada 15 Julai sebagai saksi siasatan dakwaan salahguna peruntukan kerajaan negeri.

Mayatnya ditemui pada hari berikutnya di tingkat lima bangunan yang menempatkan pejabat SPRM Selangor itu. Inkues tersebut diadakan untuk menentukan punca kematiannya.

Sebelum itu, menjawab soalan peguam SPRM, Abdul Razak Muda, Mohd Anuar mendedahkan bahawa dakwaan amalan tersebut didedahkan sewaktu siasatan dijalankan.

Bagaimanapun, ia dibantah oleh peguam Salim Bashir, Gobind Singh Deo dan Rajpal Singh. Salim mewakili exco negeri Selangor dan bos Teoh - Ean Yong Hian Wah. Gobind pula mewakili keluarga Teoh dan Rajpal mewakili Majlis Peguam.

Gobind menuduh Abdul Razak menukar inkues tersebut menjadi perbicaraan rasuah dan menggunakan forum itu untuk "mendapatkan publisiti'.

2 ulasan:

  1. tembelang sudah pecah , bau sudah tidak dapat dilindungi .PR bukan main tuduh org tu , tuduh org ni dan macam2 lg .Rupa2nya mereka lebih penyamun .Apa tidaknya , baru setahun jagung dah pandai main putaq2 . Belum lagi jd menteri - mungkin lebih dahsyat . Jgn tuduh dan fitnah org ,buruk akibatnya . Kena batang hidung sendiri . Pandai pulak tu . Belajar dgn senior mana ? . PKR........ramai senior

    BalasPadam
  2. SALAM BUAT ORANG MEMALI...SAYA INGIN MENGAMBIL KESEMPATAN,INGIN MENGUCAPKAN RIBUAN TERIMA KASIH PADA SAUDARA YANG BANYAK MEMBERI KOMEN YANG BAIK BUAT SETIAP ARTIKEL YANG SAYA SIARKAN...SEMOGA SAUDARA AKAN TERUS MEMBERI SUMBANGAN DAN BUAH FIKIRAN UNTUK TERUS SAYA PERJUANGKAN NASIB BANGSA DAN TANAH AIR KITA YANG TERCINTA.....SEMOGA SAUDARA TIDAK JEMU UNTUK HADIR MEMBERI SEBARANG KOMEN BAIK PADA BLOG SAYA...SEKIAN TERIMA KASIH

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH