tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 24 Ogos 2009

ZAMBRY NIZAR:NIZAR PENGKIANAT RAJA MELAYU ANWAR PULA PENGKIANAT BANGSA MELAYU

Memang tepat andaian TPM bahawa Anwar adalah pengkianat bangsa melayu dan Nizar pula menjadi pengkianat pada Raja Raja Melayu bila Nizar ingin menyaman Sultan Perak dan mengingkari perentah Sultan Perak agar berundur dari kerusi MB Perak.Sampai kala ini Nizar masih berdendam dengan Sultan dengan masih lagi mempertikaikan kuasa Sultan dalam melantik MB Perak.Apakah orang melayu mahu pemimpin yang sebegini yang mahu menghapuskan kuasa Sultan.

Begitu jugalah dengan sifat Anwar sebenarnya cuba untuk mengambil alih Peranan Yang Dipertuan Agong dan mengangkat martabat Lim Guan Eng sebagai orang yang berkuasa melantik YDP MAIPP.Apakah Anwar dan Lim Guan Eng cuba untuk menidakan kuasa Yang Dipertuan Agong dalam melantik YDP MAIPP.

Begitu juga semasa proses penamaan calon Dun Permatang Pasir bila Anwar telah mengarahkan ahli Parlimen Padang Serai membuat kecoh dan huru hara kerana Anwar tahu hanya orang melayu yang ramai semasa hari penamaan calon tempohari.Jadi niat Anwar adalah mahu melihat orang melayu bergaduh sesama bangsa kerana Anwar mahu melihat orang melayu menjadi bangsa yang lemah dan mundur.

Segala rahsia Anwar akan terbukti apabila bekas Pemangku Ketua Bahagian PKR Padang Serai, Jamaludin Abu Hassan berkata, dia mempunyai bukti bahawa Anwar telah mengarahkan Gobalakrishnan berbuat demikian.Katanya, bukti yang dimaksudkannya terkandung dalam rakaman perbualan telefon yang diperoleh daripada sumbernya pada 18 Ogos lalu.Jamaludin yang juga dikenali sebagai Din Komando bagaimanapun enggan mengulas lanjut kandungan rakaman perbualan telefon terbabit.Buat masa ini, saya tak dapat jelaskan apa-apa. Tunggulah, kami akan mengeluarkan cakera padat (CD) dalam masa terdekat ini untuk didedahkan bukti itu kepada umum.CD itu cukup lengkap untuk menjelaskan segala-galanya. Saya tak mahu cakap, nanti orang kata saya yang cakap, biar CD itu yang cakap (jelaskan), dengarlah CD itu.

JADI KEPADA PENGUNDI PERMATANG PASIR DIHARAPKAN MEMBUAT SATU PENILAIAN AGAR BANGSA KITA TERUTAMA BANGSA MELAYU TIDAK AKAN MENJADI BANGSA YANG MELUKUT DITEPI GANTANG.FAHAMILAH APA TUJUAN ANWAR SEBENARNYA....ANWAR MAHU MENJADI RAJA ...RAJA SEGALA RAJA BAIK RAJA PADA MAKSIAT....RENUNG RENUNG KAN LA.....LU PIKIR LA SENDIRI.........

3 ulasan:

  1. Sokong Kamal
    UMNO gagal menyatu-padu bangsa Melayu setelah 52 tahun memegang kuasa....malah UMNO telah mengkhianati dan menghancur Bangsa Melayu itu sendiri...diharap pengundi Permatang Pasir tidak lagi ditipu...cukup 52 tahun ditipu UMNO.

    BalasPadam
  2. Apa yang saya perhatikan, bloggers yang menggelarkan diri mereka sebagai Bloggers Pembela Negara (BPN) rata-rata tidak lebih dari bloggers anti Anwar. Tidak kira apa pun isu yang dibincangkan, mereka cuma pandai melanyak Anwar.

    Apa juga isu yang dibincangkan, BPN akan membuat perkaitan dengan kesalahan yang dilakukan oleh Anwar. Kecil besar isu tersebut tidak jadi halangan. Benar atau tidak isu itu juga tidak menjadi persoalan. Yang penting, bila ada isu, ada sahaja salah Anwar.

    Saya berpandangan pembelaan negara kita tercinta ini tidak akan tercapai sekiranya tumpuan hanya diberikan kepada seorang yang bernama Anwar. Walau sebesar manapun salah Anwar, mana mungkin dia seorang sahaja berkemampuan merobohkan keseluruhan sistem masyarakat kita.

    Kalau pun benar Anwar memang mampu merobohkan keseluruhan sistem masyarakat kita, maka yang salah adalah kita juga. Salah kita kerana kita terlalu lemah sehingga tidak berupaya melawan seorang yang bernama Anwar.

    Apa yang saya maksudkan adalah, sebelum mencari apa salah Anwar bila tercetusnya sebarang isu, cari dulu salah kita sendiri. Menyalahkan Anwar adalah satu pendekatan mudah untuk merungkaikan satu persoalan yang rumit.

    BalasPadam
  3. Hai Kawan,

    Ape cerita ni, siapa yang mengkhianati Kuasa Raja Raja Anwar atau mahathir....mana melayu macam hang bila kuasa Sultan di nafikan oleh UMNO/BN masa Mahathir...memanglah hampa ni putar belit

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH