tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Khamis, 3 September 2009

ANWAR NIZAR HARAMJADAH:BUKAN SIDANG DUN JE HARAM,BUAT KARTUN PUN HARAM.

Anwar Nizar memang muka haram jadah,Kenapa Pakatan terutama sekali Anwar dan Nizar suka sangat buat kerja kerja yang haram.Kalau Nizar dengan sidang Dun Haramnya,MB yang haram dan Anwar pula dengan kerja haramnya ...faham faham je la...sondol buntut orang dan sekarang ni pulak buat kartun haram pulak.

Yang halal bagi mereka adalah arak yang diberi kebebasan pada siapa sahaja untuk membelinya sesuka hati...aaaahhh yang ini halal.Pas sejak dah rapat dengan Pkr dan dap semua yang halal diharamkan dan yang haram dihalalkan.Kerana itulah Pas tak bersuara dalam kes arak diSelangor.Dari tak dapat jawatan lebih baik kelonggaran penjualan dan pembelian arak diberikan kemudahan untuk sesiapa membelinya dan memilikinya walau pun orang Islam.

Dan yang terbaru kerana kegagalan Anwar dalam usahanya untuk menjatuhkan PM walaupun dengan berbagai cara akhirnya Anwar gunakan kartun haram untuk menjatuhkan PM.Jadi kalau kartun kartun Anwar merasa mereka dianiaya Anwar boleh nasihatkan kartunya mendakwa kerajaan dimahkamah.Kalau dah tahu tidak lagi mempunyai permit penerbitan kenapa masih lagi diterbitkan.Ini menunjukan yang mereka telah berani mencabar kerajaan.

1 ulasan:

  1. Saudara,
    Menyentuh isu arak di Selangor saya rase ade pembetulan sedikit yang patut di buat... Saya lihat sewaktu di bawah Kerajaan UMNO/BN lagi arak ini di jual dengan terbuka di negeri ini.. Jgn lah nak cakap gaya lakunya macam masa UMNO pegang kuasa dulu xde satu tin arak pun di jual secara terbuka.. Seingat saya, kilang Carlsberg yang ada kat tepi Federal Highway tu dah tercongok kat situ masa UMNO berkuasa lagi.. Nah skrg, arak tidak lagi di jual secara terbuka.. Tgk negeri lain bawah umno... Bersepah dorang jual secara open.. Kenape dok senyap ja.. Adakah arak di Selangor saja haram..? Tempat lain tak haram ke...

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger