tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 4 September 2009

ANWAR NIZAR HARAMJADAH:PEMIMPIN UMNO TIDAK AKAN IKUT PENGKIANAT BANGSA DAN RAJA.

Sudah tentu Anwar kecewa bila segala pujuk rayunya untuk memikat Adun dari Umno tidak dilayan oleh pemimpin Umno yang tetap dengan peganggan bahawa hanya Umno yang mampu menjadi sebuah kerajaan yang baik.Pada Anwar jangan haraplah untuk meraih sokongan orang melayu kerana orang melayu sedar siapa diri Anwar sebenarnya.Sudahla menjadi peliwat...orang melayu tidak akan jadikan peliwat sebagai pemimpin,hanya orang Pas yang mahu seorang peliwat ,pengkianat menjadi pemimpin mereka.

Apakah ini yang diperjuangkan oleh Pas selama ini.Pemimpin yang rendah akhlaknya yang didewa dewakan Pas.Mungkin inilah yang dikatakan akhir zaman dimana pemimpin yang buruk keperibadiannya dianggap sebagai penyelamat umat Islam.Kemana perginya akal yang dianugerahkan ALLAH pada kita dimana untuk membezakan yang baik dan buruk.Yang baik dihina yang buruk disanjung...Itulah pegangan Pas waktu ini.

Pas bukan tidak tahu siapa diri Anwar sebenarnya.Tapi kerana hendak menumbangkan sebuah kerajaan yang diterima oleh rakyat Pas sanggup megenepikan semua keburukan Anwar kerana bagi Pas yang utama adalah kuasa walaupun terpaksa bersengkongkol dengan musuh Islam Dap.

Kerana itulah Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini menolak sebarang kemungkinan beberapa pemimpin Umno akan meninggalkan parti itu kerana mereka ini setia kepada parti. Bukan saja pemimpin tetapi penyokong Umno di Terengganu setia kepada parti, katanya kepada pemberita di sini bagi mengulas ura-ura kononnya beberapa Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Terengganu akan menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Muhyiddin, yang juga Timbilan Presiden Umno, berkata beliau akan melawat Terengganu hari ini dan akan menemui pemimpin dan anggota Umno di negeri itu. Katanya ada pihak akan cuba mempengaruhi sesetengah pemimpin Umno untuk meninggalkan parti itu tetapi beliau yakin mereka tidak akan berbuat demikian kerana mereka ini cukup berpengalaman.

Muhyiddin juga berkata beliau berharap keadaan di Terengganu akan menjadi lebih baik di bawah kepimpinan Datuk Seri Hishammuddin Hussein selaku Pengerusi Badan Perhubungan Umno Terengganu. Saya harap bulan puasa ini akan menjadi titik permulaan bagi kita untuk terus bersatu,

2 ulasan:

  1. Saudara,
    Apakah definisi "kerajaan yang baik" dalam UMNO..? Adakah mengamalkan rasuah itu baik..

    Musuh Islam yang paling berbahaya adalah orang Islam itu sendiri.. Orang Islam yang tidak mengikut landas Islam yang sebenar itulah yang menjadi musuh utama dalam Islam kerana mereka ini Islam hanya pada nama sahaja... Tapi lagak lakunya jauh tersimpang drpd ajaran Islam...

    Berfitnah itu adalah lebih buruk daripada membunuh.. Paham2 je lah ye... Kalau tiada bukti yang sahih jgn memfitnah org..

    BalasPadam
  2. oit... Orang UMNO ni buta IT ke..?? Tak jumpa butang nk balas komen..?? Haha... Pergi kat bawah ni.. Taip ape2 yg patut lepas tu klik butang catat ulasan...Bukan payah bebenor.. Haih.. Lembu betul..

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger