tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Rabu, 9 September 2009

TEOH BENG HOCK:SPRM BUAT LAPORAN POLIS

Lima pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) termasuk Mohd Ashraf Mohd Yunus yang juga seorang saksi dalam inkues menyiasat punca kematian Teoh Beng Hock, membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam hari ini.

Pengarah SPRM Selangor, Jaafar Mahad, memberitahu wartawan di luar IPD di sini bahawa kelima-lima pegawainya itu membuat laporan polis pada jam 4.30 petang tadi bagi menafikan mereka menggunakan kekerasan semasa menyoal siasat suspek.

"Kita menafikan kita ada mendera suspek, kenyataan yang dibuat di dalam inkues adalah berniat jahat dan ingin menjatuhkan reputasi SPRM," katanya yang mengiring pegawainya membuat laporan polis itu bagi memberikan sokongan moral kepada mereka. T Sivanesan, seorang saksi yang dikemukakan oleh peguam keluarga Teoh, Gobind Singh Deo, hari ini mendakwa beliau pernah didera oleh SPRM semasa disoal siasat.

Teoh, 30, setiausaha politik kepada Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pembangunan Kampung Baru dan Penyelesaian Kilang Haram Selangor, Ean Yong Hian Wah, ditemui mati pada 16 Julai lalu di tingkat lima Plaza Masalam di sini, selepas memberi keterangan sebagai saksi siasatan penyalahgunaan wang kerajaan negeri Selangor kepada SPRM Selangor yang berpejabat di plaza itu.

PEMBANGKANG AKAN MENGGUNAKAN APA CARA SEKALIPUN UNTUK MEROSAKAN REPUTASI SPRM DAN SECARA TIDAK LANGSUNG MEMBABITKAN KERAJAAN.INILAH KERJA PEMBANGKANG YANG HANYA MAHU MENYALAHKAN SPRM.

1 ulasan:

  1. Siapa saksi T.Sivanesan tu?? Dari hutan mana dia muncul? Tujuan bawak dia dlm inkues, hanyalah nak bagi tahu orang yg SPRM mendera orang bila menyiasat. Betul ke??? SPRM bukan polis atau tentera.

    Kalau Teoh memang didera, kenapa dia masih nak lepak lagi kat premis SPRM dan minta izin tidur kat situ lepas sessi siasatan beliau habis?? kalau ikut lojik, mereka yg didera teruk, apabila habis siasatan, akan terus lari dan keluar dari kawasan tersebut dgn serta merta dan mungkin terus membuat laporan polis atau mengadu kpd SUHAKAM.

    Dey thambi loyar Gobind Sink Biol, ..don't waste time ok...Teoh mati sebab bunuh diri. Ini teori yg paling besar kemungkinan. Teori kamu yg mengatakan Teoh didera memang tak logik langsung,dan hanya menunjukkan kebodohan kamu.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH