tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 5 September 2009

ANWAR NIZAR JAHANAM:NIZAR BANGSA=T MEMANG DAH TAK RETI BAHASA

Si Nizar .......ni memang sudah tak faham bahasa dan tak reti reti apa itu makna derhaka pada Sultan.Memang hati Nizar ni dah di salut oleh Dap dengan sifat hasad,tamak,busuk hati dan tidak mahu langsung menerima qada dan qadar Allah .Kenapakah Nizar masih lagi mendendami dan tidak mahu menerima kenyataan yang Sultan telah melantik Zambry sebagai MB Perak.Kalau mahu juga kerusi MB tu tunggu je PRU ke 13 nanti dan buat masa sekarang Umno dan BN perlu diberi peluang mentadbir bila Umno BN telah dapat membentuk sebuah kerajaan yang sah dengan sokongan Dun yang setia.

Kenapa Umno dan BN perlu mengadakan pilihanraya sedangkan kerajaan boleh dibentuk dengan sokongan yang diterima Umno BN yang telah memperolehi suara majoriti.Jadi jangan lah Nizar cuba menggangu gugat perjalanan pentadbiran kerajaan BN kerana ini sudah tentu menjejaskan kerajaan untuk mentadbir dengan baik demi untuk membela rakyat.

Itulah kalau hati sudah ditanam dengan perasaan dendam dan busuk hati dengan kejayaan BN dalam membentuk kerajaan.Semasa Pakatan memerintah Umno BN tidak pernah untuk menganggu gugat pentadbiran kerajaan Pakatan dan Umno terima semua ini dengan hati yang terbuka kerana rakyat sudah membuat pilihan pada pru ke 12 dahulu.

Jadi kerajaan BN akan terus membina dan memajukan Perak dan Umno tidak akan sesekali untuk melayan kerenah Nizar yang sudah buta hatinya menerima kenyataan kerana Menteri Besar serta kerajaan negeri yang ada adalah sah sebagaimana yang diputuskan oleh mahkamah dan tidak perlu dipertikaikan lagi.

Kerajaan BN tidak akan melayan dan terikut dengan kerja bodoh pakatan yang masih lagi dengan kerja gila mereka,Inilah kerja yang tahu dibuat Nizar dan rakannya.Hanya tahu buat kerja tidak mendatangkan faedah pada rakyat.

SUDAH LAH TU NIZAR,APA LAGI YANG KAU NAK.KAU NI BUKAN SAHAJA SULTAN TOLAK KAU...RAKYAT PUN DAH NAK TERMUNTAH TENGOK PERANGAI KAU TU...TAKAN TAKDA KERJA YANG BERFAEDAH YANG BOLEH KAU BUAT DALAM BULAN RAMADHAN NI....KALAU DAH TAKDA KERJA BAIK KAU DUDUK DIAM.JANGAN NAK MENYUSAHKAN RAKYAT LAGI...RAKYAT BUKAN BODOH NAK IKUT PERANGAI KAU YANG BOLEH DIIBARATKAN SEBAGAI KERJA ORANG GILA.....APA GUNA KAU DILANTIK RAKYAT KALAU KAU TAK BUAT KERJA UNTUK RAKYAT ...KAU NI BETUL BETUL MAKAN DUIT BUTA JE....YANG KAU TAHU SALAH ORANG SALAH DIRI SENDIRI KAU BUAT BUAT LUPA...BANGGAK BETUL LA.

3 ulasan:

  1. Salam kamal...

    Buat le kolum vote untuk DUN Bagan Pinang pula.
    Kali ni Insya-Allah, vote utk BN di Bagan Pinang akan melonjak...

    BalasPadam
  2. penuh fitnah..bersedialah kau org semua masuk neraka...jika tidak bertaubat..sampa punya blog takde keje lain fitnah n maki ingat lidah tajam bak pisau yg boleh menghancurkan negara...

    BalasPadam
  3. ya! jika yb nizar derhaka pada sultan di perak bagaimana pula UMNOBN di negeri lain, jangan la pandang isu derhaka di perak sahaja, cuba kita lihat kembali mb selangor dulu (UMNO) bawa lari anak sultan kawin di siam bukan derhaka ke namanya tu? selepas PRU12 pak lah (UMNO) mempertikaikan tindakan sultan perlis dan terengganu melantik MB nya sendiri, hingga berlarutan berminggu2, bukan derhaka ke namanya tu?? kemudian tindakan yb shahidan kassim (UMNO) memulaukan majlis angkat sumpah Mat Isa Sabu sebagai mb perlis yg dilantik sultan, bukan derhaka ke namanya tu?? Penyokong2 idris jusoh (UMNOlagi)menaikan kain rentang sebagai membantah tindakan sultan melantik yb Mat Said dengan menulis 'kami nak Jusoh la natang' yang ditujukan pd sultan, bkan derhaka ke namanya tu?? kemudian adun2 dari (UMNOlagi) memulaukan perlantikan mb mat said, bukan derhaka ke namanya tu haaa??? kalu nak diceritakan UMNO derhaka pada sultan memang banyak, ini hanya sebahagian sahaja... jangan la isu derhaka ni dipandang hanya diperak sahaja..

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH