tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Rabu, 9 September 2009

ANWAR NIZAR PENGKIANAT RAJA:KERAJAAN PERAK JANGAN TAKUT AMBIL TINDAKAN KEATAS PENGKIANAT SEPERTI NIZAR

kalau dah buat benda yang haram memang wajar sekali pengkianat pengkianat ini diambil tindakan agar perkara begini tidak akan berlaku lagi dimasa depan.Sudahlah tidak menghormati langsung dengan Paduka Sultan Perak,kemudian buat pula undang undang sendiri dengan menghukum orang lain dengan ikut nafsu sendiri.Apa,kau orang ingat Perak ni tak ada kerajaan dan Raja.Bagi saya lebih baik mereka mereka ini dibuang daerah atau duduk kat pulau dan disana boleh la Nizar dan yanbg lain jadi Raja pulak....Buat undang undang sendiri....

Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak, Datuk R Ganesan sedang menimbang bentuk tindakan untuk diambil terhadap Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) pakatan pembangkang yang mengadakan Sidang DUN haram dan mencabar keputusan mahkamah, baru-baru ini.
Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir, berkata beliau percaya Ganesan kini sedang melihat tindakan yang sewajarnya diambil terhadap Adun pakatan pembangkang yang kelakuan mereka dilihat semakin melampau dan tidak berpijak di bumi nyata. Seperti yang kita tahu sebelum ini, mereka (pakatan pembangkang) pasti akan mendakwa Barisan Nasional (BN) tidak mengamalkan pemerintahan demokrasi jika Speaker mengambil sebarang tindakan berdasarkan peraturan DUN terhadap mereka.

Namun, apabila mereka mencabar kedudukan Ganesan sebagai Speaker dan tidak menghiraukan perintah injuksi mahkamah, mereka mendakwa apa yang dilakukan adalah berdasarkan pada undang-undang.Zambry yang juga Pengerusi BN negeri berkata, Adun pakatan pembangkang jangan menganggap BN mengambil sikap tidak peduli.Semua tindakan dan perlakuan ada batasannya dan BN akan menggunakan saluran yang betul dan sah mengikut perlembagaan serta undang-undang bagi ‘melawan’ tindakan mereka yang sengaja menimbulkan kekacauan.

HANTAR NIZAR DAN GENG NYA KE PULAU...DISANA NIZAR JADI RAJA...DAN YANG LAIN JADI PENCACAI NIZAR...MACAM MANA ...BOLEH TAK....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger