tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 5 September 2009

ANWAR NIZAR HARAM JADAH:HABIS MADU SEPAH DIBUANG,ITULAH YANG TERJADI PADA SAIFUL

Saiful Bukhari Azlan terus menjadi mangsa Anwar yang sengaja mahu melewatkan kes liwatnya dari terus didengar dimahkamah.Bagi Anwar Saiful sudah tak berguna lagi dalam hidupnya walaupun suatu ketika Anwar menjadikan saiful sebagai pekerja emasnya.Inilah nasib anak muda yang menjadi mangsa kebuasan seorang manusia yang boleh dianggap sebagai manusia durjana.Ibarat habis madu sepah dibuang ,inilah nasib Saiful yang masih menagih harapan mahkamah agar perbicaraan nya dapat diteruskan dan dipercepatkan.

Apakah niat Anwar yang mencari berbagai helah dalam kes ini bagi melambatkan dan bagi menghapuskan tuduhan Saiful terhadapnya.Inilah nasib yang dihadapi rakyat biasa terhadap seorang pemimpin.Apa akan terjadi sekiranya Anwar menjadi pemimpin negara.Sudah tentu rakyat yang menentangnya akan dilayan sebegini rupa hanya kerana Anwar seorang pemimpin.

Kerana itulah Mohd. Saiful Bukhari Azlan, mangsa dalam kes liwat melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai tertuduh, mempersoalkan layanan yang diberikan terhadap bekas majikannya itu sehingga perbicaraan sebenar masih tidak dapat berlangsung sehingga kini.Ini berikutan Anwar diberi terlalu banyak ruang mengemukakan permohonan demi permohonan termasuk yang tidak berasas hingga timbul persoalan sama ada layanan yang sama akan diberikan jika ia dilakukan oleh rakyat biasa.

Saiful berkata, permohonan terbaru Anwar untuk menggugurkan kelayakan barisan pendakwa dalam kes tersebut, jelas bukan sahaja tidak berasas malah mempersendakan keadilan.Benar kata Timbalan Pendakwa Raya, permohonan ini sememangnya tidak berasas dan seperti mempersendakan keadilan. Namun, bagi saya, pihak tertuduh tidak mempedulikan semua itu.Asalkan, beliau dapat menangguhkan perbicaraan utama selama mana yang mungkin. Selain itu, tertuduh juga mahu kes ini digugurkan sebelum ia dibicarakan.

Barangkali, inilah keistimewaan tertuduh bertaraf VVIP (kenamaan). Jika rakyat biasa, mungkin sudah lama ia tidak akan dilayan,'' katanya menerusi laman blog beliau, http://mohdsaifulbukhari.blogspot.com.Selepas tiga permohonan dikemukakan, Anwar yang juga Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) memfailkan satu lagi permohonan berkaitan kes liwat bekas pembantunya pada 11 Ogos lalu.Permohonan demi permohonan yang difailkan oleh Anwar telah menyebabkan perbicaraan kes itu yang sepatutnya bermula pada 1 Julai lalu berkali-kali dijadualkan semula.

Terbaru pada 11 Ogos lalu Anwar mengemukakan semakan kehakiman untuk mendapatkan perintah perisytiharan agar pasukan pendakwa raya sedia ada mengecualikan diri daripada terlibat mengendalikan pendakwaan atau rayuan kes tersebut.Anwar, 62, didakwa atas tuduhan meliwat Saiful yang juga bekas pembantunya di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara di sini di antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang, 26 Jun tahun lalu.

Sementara itu, Saiful dalam entri itu turut menyifatkan permohonan tertuduh yang difailkan 11 Ogos lalu sebagai hipokrit kerana jika ada musuh yang disyaki terlibat, maka Anwar pastinya akan secepat mungkin mendesak Peguam Negara yang sama supaya segera menjalankan pendakwaan.Namun, apabila diri sendiri didakwa, Peguam Negara yang sama tidak dibenarkan mendakwa serta beribu alasan lain diberi. Sungguh hipokrit.Bayangkan jika semua tertuduh yang didakwa bertindak seperti tertuduh, maka huru-haralah sistem perundangan dan kehakiman kita. Mana tidaknya, tertuduh kali ini memohon agar semua barisan pendakwaan digugurkan atas alasan mereka dilantik oleh Peguam Negara.Jika dibenarkan, maka tiada siapa yang boleh mendakwa tertuduh kerana kuasa melantik barisan pendakwaan hanya pada Peguam Negara,'' katanya.

INILAH NASIB RAKYAT BAWAHAN YANG SENTIASA MENJADI MANGSA ANWAR YANG TERUS MEMPERSENDAKAN UNDANG UNDANG.KALAU BENAR ANWAR MERASAKAN DIRINYA TIDAK BERSALAH KENAPA DILEWAT LEWATKAN DENGAN BERBAGAI BAGAI ALASAN BAGI MENGGELAKAN KES INI DARI TERUS DIKETAHUI OLEH RAKYAT.

SEBENARNYA ANWAR TIDAK BERANI UNTUK BERHADAPAN DENGAN SAIFUL DIMAHKAMAH KERANA SEGALA KEPUASAN NAFSU ANWAR SELAMA INI AKAN DIKETAHUI OLEH SELURUH DUNIA.KERANA ITULAH ANWAR SENGAJA MELEWATKAN TARIKH DAN AKAN MENCARI BERBAGAI ALASAN BEGI MELEWATKAN DAN CUBA UNTUK MEMBUANG KES INI.

TAPI KENAPA SEBAGAI SEORANG YANG DILIBATKAN DENGAN SATU KES YANG BERAT ,PAS TERUS MAHU MENJADIKAN ANWAR SEBAGAI SEORANG PEMIMPIN.KERANA BAGI PAS YANG PERLU ADALAH MENDAPAT SOKONGAN DARI MEMPERTAHANKAN ASAS PERJUANGAN PAS ITU SENDIRI.

4 ulasan:

  1. hang macam kepala lembu juga....bodoh...
    apa kata hang bagi saifol balas pungkok hang baru hang tau kot...hati dan otak mu dah karat

    BalasPadam
  2. memandai-mandai je ko..

    BalasPadam
  3. Bodohhhhhhhh...keldai pn cerdik dari hg...barua umno

    BalasPadam
  4. lu satu kelas dgn keldai kah...muaaahhhhh

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH