tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Khamis, 23 April 2009

PAS JANGAN CAMPURI URUSAN UMNO

Kerja Pas hanyalah untuk melihat umat Islam terus berpecah.Lihat sahaja di Terengganu dimana Pas sengaja memperbesarkan isu di Terengganu untuk kepentingan sempit parti itu.Sebenarnya Pas hanya ingin mengalihkan kekusutan dalam barisan kepimpinannya agar tidak diketahui oleh rakyat.Antara Pas dan rakan dalam pakatan masih curiga mencuriga antara satu sama lain.Lihat sahaja di Dun Penanti dimana Pas kawasan Permatang Pauh menolak Pkr sebagai calon di Dun tersebut.Ini berikutan ketidakpuasan hati Pas kawasan berkenaan cara Pkr mengendalikan perletakan jawatan Fairus.

Saya rasa Pas perlu jaga diri sendiri supaya tidak berlaku perpecahan dalam parti berkenaan berikutan perebutan jawatan dalam parti berkenaan.Pas selalu memburukan Umno berkaitan pemilihan pemimpin dan sekarang Pas telah menuju kearah pergolakan bila timbul persoalan siapa yang layak untuk menerajui Pas.

Bagi saya Pas sebenarnya kehabisan modal untuk menyerang Umno selepas pembentukan anggota kabinet yang baru.Jadi perkara yang temeh temeh yang diketengah kan oleh Pas untuk meraih sokong rakyat.

2 ulasan:

  1. umno pun jgn ambil tahu urusan pas,baru adil.

    BalasPadam
  2. ntah pehape ang tulis..mrepek je.....fikir dlu len kli sblum wat andaian yg x msuk akal tu....

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger