tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Ahad, 26 April 2009

UMNO PAS:PAS TERBAIK DARI YANG TERBURUK

.Pas menjadi yang terbaik dari rakan rakan yang lain kerana menjadi juara dalam isu derhaka dengan Sultan Perak.Pas menjadi juara dan yang bermati matian mempertahankan isu moral Elizabert.Pas mempertahankan isu moral Elizabert kerana Pas menghormati hak peribadi seseorang walau pun ianya bertentangan dengan kehendak agama islam.

Dan Pas sebenarnya merestui dan membenarkan rakan sekutunya hidup bergelumang dengan maksiat.Kesimpulannya Pas menggangap ini adalah kehidupan peribadi elizabert dan layak untuk terus menjadi pemimpin.Pemimpin yang direstui oleh Pas walau pun bergelumang dengan masaalah moral.

Pas juga yang terbaik dari keburukan kerana Pas sanggup menggunakan mimbar
bagi menabur tohmahan dan fitnah terhadap pemimpin Umno, BN dan kerajaan.Bagi Pas mereka menganggap mereka maksum dan tiada sebarang kesalahan .

Apakah pemimpin Pas bersih dari sebarang kesalahan .Lihat sahaja pada Nizar yang terlalu sombong dan bongkak kerana
membelakangkan teguran Sultan Perak, Sultan Azlan Shah yang mahu agar parti-parti politik di negeri ini bekerjasama disifatkan sebagai kurang ajar.Apakah Islam membenarkan hanya pada Pas untuk bersifat sedemikian .Janganlah parti yang dilebel sebagai parti Islam boleh melakukan perkara perkara yang bertentangan dengan ajaran Islam.

Dalam Pas sendiri ada yang tak sama pandangan masing masing.Isu perkataan ALLAH adalah contoh yang ketara,bilamana Taib Azamuddin sendiri tak sependapat dengan TGNA.Begitu juga dalam kes lompat parti.Bila Adun Bota melompat ke Pkr Nizar menyifatkan ianya sebagai satu tindakan cerdik.

RENUNG RENUNG KAN LA....LU PIKIR LA SENDIRI

1 ulasan:

  1. Salam kamal..

    Kuman seberang laut kau nampak, gajah depan mata kau tak nampak ke??

    Kau tengok sendiri barisan kabinet najib yg baru.., si perasuah masih ada lg. Dah le kuat merasuah org, salah guna kuasa lg.. kau tak nampak ke?? Atau hati kau ni dah tertutup salah UMNO ni??

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger