tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 21 April 2009

UMNO MEMBERI PERINGATAN PADA GUAN ENG, NGA DAN ELI

Berita Guan Eng,Nga dan Elizabert ingin memeluk Islam tersebar selepas Elizabert berjumpa TGNA pada minggu ini.Apakah berita ini sahih dan boleh dipercayai?Sekiranya benar ketiga tiga mereka telah setuju ,perkara ini harus lah disegerakan .Tapi sekiranya ianya satu muslihat untuk kepentingan politik ianya tidak harus berlaku.Pada Guan Eng,Nga dan Elizabert Umno ingin memberi peringatan sekiranya sudah yakin dengan Islam ,apa lagi yang ditunggu....satu lagi peringatan Umno buat ketiga tiga nya kalau betul betul yakin dengan Islam diharap Guan Eng,Nga Dan Elizabert perlu di potong anunya .....Saya harap mereka bertiga tidak takut kalau dipotong....

Lagi satu ...kalau betul dah masuk Islam makanan tu kena la jaga sikit....yang lama lama tu kena la buang..

2 ulasan:

  1. Salam kamal..
    Aku xde dengar berita yg mereka nak peluk islam. Mana sumber yg kau dapat?? Cuma kita sama2 mendoakan pd Allah swt utk buka hati mereka ini memeluk Islam krn Allah, bukan krn sbb lain.

    BalasPadam
  2. w,salam kelana....kita doakan agar mereka ni terbuka hati pada islam dan akan bertambah lah umat NABI MUHAMMAD ..insyallah

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger