tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Rabu, 29 April 2009

UMNO PAS:PAS LEBIH PENTING ANWAR DARI AHLI SENDIRI

Sekiranya Pas mengikhtiraf calon Pkr bermakna Pas telah mengkianati ahli ahli sendiri yang mana ahli ahli Pas permatang pauh mahu Pas sendiri meletakan calon untuk bertanding pada prk Penanti nanti.Apakah kepimpinan Pas tidak yakin dengan cadangan permatang pauh yang inginkan Pas sendiri meletakan calon.

HH kini tersepit antara kawan(Anwar) dan penyokong yang akan menyokong HH dalam pemilihan Pas nanti.Kalau HH memilih untuk menidakan cadangan Pas kawasan permatang Pauh bermakna HH akan kehilangan sokongan dari Permatang Pauh pada pemilihan Pas nanti.Dan sekiranya HH memilih menerima cadangan Pas Permatang bermakna HH akan terlepas Seorang rakan yang berjanji memberikan HH jawatan yang penting sekiranya Barisan Pakatan memenangi Pru 13 nanti.

Jadi HH perlu memikirkan semasak masaknya perkara ini.Pkr sendiri telah pun mengumumkan calonnya.Pas permatang pauh sebenarnya memang tidak berpuas hati dengan Pkr Permatang Pauh yang tidak telus dalam perletakan jawatan Fairus tempohari.Kerana tindak tanduk Anwar lah Pas kawasan ingin meletak calon sendiri.

Jadi sebagai membuktikan Pas kawasan Permatang Pauh teguh dengan keputusannya Pas kawasan telah membekukan segala jentera pilihanrayanya di setiap peringkat berkuatkuasa serta merta.Ini telah diakui oleh Yang Dipertuanya, Omar Hassan.

Ditanya sama ada keputusan itu bermakna, PAS kawasan itu tidak akan berkempen membantu calon PKR dalam pilihanraya kecil DUN Penanti, beliau berkata:Ini bukan satu boikot (terhadap PKR) tetapi untuk membolehkan kita fokus untuk memperkasakan parti di semua peringkat di Permatang Pauh.

PADA HH KENAPA PERLU IKUT SANGAT DENGAN KERENAH ANWAR,HH PERLU DENGAR PAS KAWASAN PERMATANG PAUH,MEREKA LEBIH FAHAM KERENAH ANWAR........RENUNG RENUNG KAN LAH...LU PIKIR LA SENDIRI...

1 ulasan:

  1. Tindakan PAS menyepi di PRK Penanti ini adalah satu protes kerana tak dapat jadi calun ke? atau cemuh/marah dengan PKR/DAP? atau minat/sokong dengan UMNO? atau PAS tak perlu berpakat-pakat dengan sapa2?

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH