tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 28 April 2009

UMNO PAS:PAS YANG KELAM KABUT ,UMNO KEDAH TERIMA SHAFEI AFDAL SEBAGAI KETUA BARU

Tidak timbul Umno kedah menolak Shafie sebagai ketua perhubungan Umno negeri yang baru,Pas sebenarnya iri hati kerana Umno boleh menerima walaupun meletakan orang luar dari negeri sendiri sebagai ketua perhubungan negeri.Inilah sifat Pas yang HASAD dengan keluhuran pemimpin Umno untuk berjuang walau dimana dihantar untuk berkhidmat pada agama bangsa dan negara.

Hanya cuma satu sahaja iaitu mengembalikan kuasa pemerintahan kepada BN diKedah,Itulah azam Shafie dan pemimpin Umno Kedah.Shafie menganggap pelantikannya itu "hanyalah sebagai satu lagi tambahan untuk memperkuat dan mengukuhkan lagi Umno Kedah, dan bukan bermakna negeri ini tiada calon berkaliber untuk dilantik memegang jawatan itu".

Sebenarnya Pas sendiri dalam keadaan kelam kabut gara gara (Baca sini)

Kemenangan Shafie pada PAU lalu bukti yang Shafie diterima oleh semua perwakilan Umno.
Shafie berkata anggota Umno perlu bersatu mengukuhkan perpaduan dan pemimpin hendaklah bekerja kuat untuk berkhidmat pada masyarakat dan mengutamakan rakyat. Shafie Apdal menggariskan dua faktor sekiranya parti itu mahu menawan semula Kedah daripada pembangkang pada pilihan raya umum akan datang.

Menurut Shafie Kedah mempunyai kerajaan yang baik selama ditadbir kerajaan BN, cuma rakyat berharap untuk menikmati khidmat yang lebih baik.

UMNO KEDAH MENERIMA SHAFIE SEBAGAI PEMIMPIN UMNO DIPERINGKAT NEGERI.HANYA PAS YANG HASAD DENGAN KEKUKUHAN UMNO.sEBENARNYA PAS YANG KELAM KABUT


BACA DISINI

EKSLUSIF PERTEMUAN KAMI DENGAN PEMIMPIN TERTINGGI PAS

PAS SEBENARNYA SUDAH KEHABISAN ISU DAN DALAM KEADAAN KEADAAN KELAM KABUT GARA GARA PEMILIHAN PARTI PADA BULAN JUN NANTI.PAS SEKARANG SUDAH TERPECAH DUA DENGAN KUMPULAN ERDOGAN DAN KUMPULAN ULAMA.INI TAK TERMASUK LAGI KUMPULAN HH DAN NASARUDDIN YANG SEAKAN AKAN TERSINGKIR DALAM PEREBUTAN TIMBALAN PRESIDEN NANTI.PERGOLAKAN DALAM PAS LEBIH TERUK LAGI.INI BERIKUTAN PENDEDAHAN ANAK TGNA AZIZ SENDIRI.

2 ulasan:

  1. Kamalfarsya. Aku harap hang betui, pasai aku dah mula nampak kelentong pemimpin2 Umno kat Kedah ni. Loglaq, macam babi korek selut kat Kola Kedah ja. Jelak dan cemuih tak tau nak habaq. Pilihanraya depan aku undi PAS lah pulak. Nampak Ustaz Azizan okay aja. Tak ada apa yang kurang berbanding time Umno perintah dulu. Yang pasti, depa tak lah sombong macam orang Umno. Orang Umno, time ni lah nak tunjuk mesra rakyat. Lagi la aku meluat tengok. Mashaallah.

    BalasPadam
  2. Betul, suruh shafie balik sabah bangunkan negeri sendiri sebelum ke negeri orang. Banyak kampung masih tak ada air dan letrik. TV, NTV7, 8TV, TV9 tak ada di luar bandar. Nak tunggu sampai 2020 baru nak bangunkan sabah.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH