tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Ahad, 5 April 2009

PENGUNDI BUKIT SELAMBAU JADI MANGSA TERBARU ANWAR


Memang layak Anwar di anugerahkan sebagi PENIPU BESAR.Dengan promosi keseluruh negara akan ada satu kejutan besar akan diumukan.Dengan menggunakan orang suruhannya untuk disebarkan diseluruh pelusuk tanah air maka dengan bangganya orng kanan Penasihat PKR iaitu Saifudin Nasution telah menggigatkan para wartawan bahawa para pengarang mereka pasti marah jika tak datang ke ceramah iti kerana sesuatu yang gempar berkenaan DSN akan diselongkar oleh Anwar Ibrahim pada malam iti.

Dengan perasaan berat hati .para wartawan ini terpaksalah bersengkang mata menunggu berita yang dikatakan gempar itu walau sebahagian para wartawan sudah dapat merasakan ini adalah perangkap PKR untuk menunjukan Pemimpin penipu perdana mereka akan mendapat liputan yang meluas dari pada akhbar2 tempatan...

Sebelum ketibaan DSAI ,Ahli Majlis pimpinan Tertinggi PKR Datuk Johari Abdul hanya menggumumkan Naib Presiden parti PPP Datuk V Nagarajah telah menyertai PKR bersama dengan 6,000 ahlinya.

Tunggu punya tunggu punya tunggu maka tibalah detik yang akan menggemparkan seluruh seanterio negara dengan Anwar mengambil tempat sebagai penceramah perdana ..Rupa rupanya satu penggumuman pun yang dibuat oleh DSAI.Hanya DSAI menjelaskan "Kita sudah bincang dan kita menjangkakan kalau kita buat penggumuman pada malam ini terlalu besar risikonya.Sebab itu kita tunda penggumuman ini pada 7 hb selepas pembangkang memenangi ketiga tiga prk nanti.

Kesimpulannya ,semua yang hadir malam itu sudah ditipu oleh Anwar yang lansung tidak mendedahkan sebarang penggumuman sebagimana yang dihebah hebah kan sebelum ini.Jelas Anwar hanya membuat gempar bagi menghagatkan suasana dengan harapan rakyat akan hadir untuk menghadiri ceramahnya kerana Anwar takut menghadapi kenyataan yang rakyat akan menolaknya sebagaimana ketika beliau di Batang Air yang rakyat tidak dilayan oleh penduduk iban di Batang Air.

Dengan perlantikan PM yang baru dan penyertaan semula Tun Dr Mahathir serta dua ahli keluarganya kedalam Umno telah membuat diri nya berada dalam keadaan tertekan .

PPP Nafi Dakwaan 6,000 Ahlinya Sertai PKR

(Bernama) -- Parti Progresif Penduduk (PPP) Kedah hari ini menafikan dakwaan penasihat Parti Keadilan Rakyat PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim kononnya sebanyak 6,000 ahlinya telah menyertai PKR.

Timbalan Pengerusi PPP Kedah K.Vadi Vellu berkata dakwaan Anwar itu disifatkan sebagai fitnah kerana kesemua 9,000 ahli PPP dari seluruh negeri Kedah masih setia dan aktif dalam jentera Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri kawasan Bukit Selambau.

Vadi Vellu yang juga Ketua PPP Bahagian Merbok berkata tindakan bekas pengerusi PPP Kedah Datuk M.Nadarajan bersama-sama lima anggota parti yang telah dipecat kerana masalah disiplin yang menyertai PKR tidak akan menjejaskan parti.

Nadarajan yang digugurkan daripada jawatannya oleh presiden PPP Datuk M. Kayveas merupakan seorang yang oportunis, kata beliau kepada pemberita di sini hari ini.

"PKR mengambil (Nadarajan dan) lima bekas ahli PPP yang bermasalah dan itu tidak mendatangkan masalah kepada PPP kerana kami ada lebih 9,000 ahli lagi," katanya.

Semalam, Anwar dalam ceramahnya mengumumkan kononnya sebanyak 6,000 ahli PPP telah menyertai PKR yang diketuai oleh Nadarajan.


Rupa rupanya Anwar hanya dapat bekas pemimpin PPP sahaja...satu malaya gempar.....hahahah..

AKHIR SEKALI KEPADA SELURUH PENGUNDI DI BUKIT SELAMBAU KITA RENUNG RENUNG KAN LA ,APAKAH SEORANG YANG MENJADIKAN PENIPUAN CARA HIDUPNYA LAYAK KITA ANGKAT MENJADI PEMIMPIN....LU PIKIR LA SENDIRI.

3 ulasan:

  1. ya betul apa yang dikatakan oleh tuan punya blog ini. Sokong sokong.

    Maka marilah kita beramai-ramai mengundi PAS di Bukit Gantang, PKR di Batang Ai dan di Bukit Selambau. Kita bungkuskan BN di PRU akan datang!

    Majulah PR Untuk Negara!

    BalasPadam
  2. assalamualaikum;
    saya kasihankan abang...berkobar-kobar menyokong UMNO. Abang...semua tu duniawi sahaja, ingatlah akhirat. Bukan saya kata org UMNO masuk Neraka dan PAS masuk syurga, tapi apa yg saya nak tekankan kat sini ialah drp abang dok mencoret dgn bakat yg abang ada tentang parti-parti politik ni, lebih baik abang nukilkan sesuatu yg dapat mengingatkan kita semua ke alam yg satu lagi. Saya rasa itu lebih berfaedah dan dapat mententeramkan scenario politik Malaysia yg berkecamuk agar mereka2 semua dapat mewujudkan sifat2 keinsafan dan rasa rendah diri sebagai hamba Allah swt yg hanya sementara sahaja di dunia ini.

    BalasPadam
  3. pecer dengan hukum hudud???
    sape yg tolak undang2 islam..
    lu pikirlah sendiri..

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger