tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 4 April 2009

PERBEZAAN ANTARA NAJIB DAN ANWAR



NAJIB

Gagasan Najib


TUANKU Mizan Zainal Abidin bersalaman dengan Najib Tun Razak selepas Seri Paduka mengurniakan Suratcara Pelantikan sebagai Perdana Menteri di Istana Negara, semalam. – BERNAMA


Saya berikrar untuk bekerja tanpa mengenal erti jemu atau penat lelah, berkhidmat dan membela untung nasib rakyat.

Saya mengajak seluruh warga sama-sama melaksanakan satu transformasi besar buat negara dengan semangat: Satu Malaysia. Rakyat Didahulukan. Pencapaian Diutamakan.

Saya komited memastikan kepimpinan terus berdiri teguh bagi menghadapi krisis ekonomi yang kini melanda seluruh dunia termasuk di negara kita.

Rakyat diutamakan akan merentasi seluruh lapisan masyarakat dan kumpulan etnik di setiap pelosok tanah air. Tidak ada sesiapa yang patut merasakan diri mereka tercicir atau terpinggir daripada wacana nasional.



ANWAR




Gambar: Anwar bukan sahaja bergelar raja Gay tetapi Agen Yahudi paling berjaya

Jangan terpengaruh janji Anwar

LUBOK ANTU 3 April - Penduduk Batang Air dinasihatkan supaya tidak tertipu dengan janji Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mahu membentuk kerajaan baru di negara ini.(BACA LANJUT)

Tokoh agama bidas Anwar

KUALA LUMPUR 3 April - Dua tokoh agama hari ini membidas tindakan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim yang membangkitkan isu penggunaan kalimah Allah semata-mata untuk tujuan berpolitik.(baca seterusnya)

PKR hantar samseng ganggu ceramah - Kalai Vanar

SUNGAI PETANI 3 April - Parti Keadilan Rakyat (PKR) didakwa menghantar beberapa lelaki dipercayai samseng bagi mengganggu ceramah yang dijalankan bekas ahli parti tersebut dalam kempen pilihan raya kecil Bukit Selambau beberapa hari lalu.(baca disini)

Anwar janji bebaskan Hindraf:Tapi Najib dah bebas 13 tahanan isa.

'Saya tidak akan kosongkan kerusi DUN Penanti'

PULAU PINANG 24 Mac - Timbalan Ketua Menteri I (TKMI), Mohammad Fairus Khairuddin menafikan desas desus bahawa beliau bakal mengosongkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti bagi memberi laluan pilihan raya kecil di kawasan itu.(ANWAR PERTAHAN KAN WAKIL RAKYAT NYA YANG RASUAH.

Gani, Musa tak bersalah kes mata lebam

PUTRAJAYA 11 Mac – Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail dan Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan tidak melakukan sebarang kesalahan jenayah seperti yang didakwa oleh bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim.(ANWAR MENIPU RAKYAT MALAYSIA)

Angan-angan 16 September PKR tidak kesampaian

IBARAT meludah ke langit, terkena batang hidung sendiri.

Begitu gambaran yang dialami pakatan pembangkang yang diterajui ketuanya yang juga penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Anwar derhaka, ingkar sultan

KUALA LUMPUR 9 Feb. - Datuk Seri Anwar Ibrahim secara jelas telah menderhaka dan ingkar titah Sultan Perak, Sultan Azlan Shah apabila mengarahkan bekas Menteri Besar, Datuk Seri Ir. Muhammad Nizar Jamaluddin terus memegang jawatan berkenaan.

Kes tuduhan liwat Anwar-Saiful

KUALA LUMPUR 10 Mac - Perbicaraan kes Ahli Parlimen Permatang Pauh, Datuk Seri Anwar Ibrahim atas tuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan akan didengar di Mahkamah Tinggi di sini mulai 1 Julai depan.(kALI NI DAH BERAPA KALI ANWAR DITANGKAP KERANA KES LIWAT)


PKR dilanda isu moral


Elizabeth Wong semasa merayakan kemenangan partinya setahun dahulu.


Kira-kira dua minggu lagi, pakatan pembangkang akan merayakan ulang tahun pertama kejayaan menguasai lima buah negeri pada pilihan raya umum 8 Mac 2008. Khabarnya semua negeri terlibat sudah bersiap sedia untuk meraikan ulang tahun pertama negeri Kedah, Pulang Pinang, Perak dan Selangor jatuh ke tangan pembangkang.

Penipuan dalam blog rasmi Anwar Ibrahim

(KLIK TAJUK UNTUK BACA)

Isu moral, yang halal hanya pembangkang?

SEPANJANG Februari ini, kontroversi tiga isu moral melibatkan wakil-wakil rakyat pakatan pembangkang hangat diperkatakan.

Lompat parti, menderhaka kepada raja dan skandal seks di kalangan wakil rakyat pembangkang menyebabkan tumpuan terarah kepada pakatan itu sepanjang bulan ini.

Anwar didakwa 'baling batu sembunyi tangan'

KUALA LUMPUR 9 Feb. - Datuk Seri Anwar Ibrahim bersikap 'baling batu sembunyi tangan' apabila pakatan pembangkang di Perak tumbang berikutan beberapa wakil rakyatnya menyokong Barisan Nasional (BN).

Khairy cabar Anwar bersumpah jika tidak bersalah

ANWAR TAKUT NAK BERSUMPAH.

Helah Anwar alih perhatian tuduhan liwat


KEPADA PENGUNDI BUKIT SELAMBAU DIHARAP TIDAK MEMPERCAYAI APA YANG ANWAR NYATAKAN...CUBA KITA SELAMI APA YANG KITA BACA DIATAS TADI APAKAH LAYAK ANWAR MENJADI PEMIMPIN KITA.

RENUNG RENUNGKAN LAH...LU PIKIR LA SENDIRI

1 ulasan:

  1. Kau tu yang FITNAH...di padang masyhar kelak, kau jawablah depan ILAHI..kat dunia ni, kau banggalah konon..kat sana nanti, HA!Jawablah engko dgn segala fitnah engko tu....

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH