tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Ahad, 31 Mei 2009

PENANTI:RAKYAT PENANTI AKAN KUBURKAN PKR ESOK

Samada Pkr mampu untuk mempertahankan kerusi yang dimenangi dahulu akan terjawab esok.Banyak perkara yang telah timbul sejak perletakan Fairus tempohari yang membuat Umno menarik diri dari bertanding di Penanti.Umno menyifatkan Pkr sengaja untuk mengadakan prk agar Pkr akan terus mendapat sokongan rakyat.Sejak kempen bermula walaupun tanpa kehadiran Umno Pkr nampak tertekan dengan pendedahan yang dilakukan oleh bekas pemimpin mereka juga.

Bagi Umno ,terpulang pada ahli Umno samaada ingin mengundi esok atau sebaliknya.Terpulang pada diri sendiri samada ingin mengundi atau tidak.Yang penting Umno tidak paksa ahli ahli Umno jangan Mengundi esok.Terpulanglah kepada kebijaksanaan mereka untuk membuat keputusan samada ingin mengundi atau tidak

Bagi Umno rakyat perlu tahu kenapa Penanti perlu diadakan prk sedangkan tiada kematian di Dun Penanti...Pilihanraya ini adalah rancangan Anwar yang menggunakan siri pilihan raya kecil di kawasan yang memang dikuasai oleh mereka sebagai strategi membina imej dan akan mengeksploitasi kemenangan yang sememangnya dijangka menjadi milik mereka bagi melemahkan BN.

BN akan memboikot pilihan raya kecil yang mungkin diadakan lagi pada masa depan jika didapati ia 'diatur' oleh pihak pembangkang dan bukannya disebabkan faktor kematian wakil rakyat atau kerana perintah mahkamah. BN akan berpolitik mengikut caranya tersendiri dan tidak harus terpedaya dengan perangkap pembangkang yang menjadikan siri pilihan raya kecil sebagai medan membina imej mereka.

Maka, BN perlu menggunakan pendekatan tidak bertanding sebagai satu strategi agar kita tidak termasuk dalam perangkap mereka selain mengelakkan pembaziran wang rakyat dan masa kerajaan.Langkah BN tidak bertanding pada Pilihan Raya Kecil DUN Penanti bukan bermakna pengecut tetapi kerana tidak mahu terikut-ikut dengan rentak politik murahan pakatan pembangkang.Politik pembangkang yang menjadikan demokrasi sebagai alat mainan sepatutnya tidak dilayan.Yang penting esok adalah hari dikapankan Pkr diPenanti...


BUAT RAKYAT PENANTI....JANGAN TERPEDAYA DENGAN CERITA DONGENG ANWAR.BESOK KEPADA SELURUH RAKYAT PENANTI KITA KUBURKAN PKR DI PENANTI.

RENUNG RENUNG KAN LA...LU PIKIR LA SENDIRI

1 ulasan:

  1. apa macam kamalfarsa
    keputusan dah kluar-rakyat dah buat pilihan
    mana nesan PKR yang ko kata nak kuburkan PKR tuh
    bukannya ego/sombong/bongkak tapi dah kenyataan
    ko nak kuburkan PKR tapi suruh org lain (proxy BN/UMeNO mcm minah ronggeng dll tu) bawa cangkul segala nak gali kubur...patut UMeNO/Bee End masih brtanding barulah power nak kuburkan PKR..ni mcm org bersorak kata org bodoh main bola dari tepi padang tapi dia cuma pandai mengata..mcm Bee End / UMenolah dah kecut teloq tak mau bertanding tapi nak menguburkan org...abih-abihnya sumo proxy ilang pertaruhan...ko bertiga yg dah dikuburkan UMeNO Bee End

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger