tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 29 Mei 2009

UMNO PAS:BAKAL TIMBALAN PRESIDEN PAS PENIPU

Naib Presiden Umno Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi memang tiada niat berdebat dengan rakan sejawatannya dalam PAS Datuk Husam Musa secara langsung di sebuah stesen televisyen, Selasa lalu.

Dalam satu kenyataan kepada akhbar rasmi PAS Harakah hari ini, menteri pertahanan juga melahirkan ducakita kerana exco kerajaan Kelantan itu mendakwa beliau menarik diri daripada menyertai rancangan tersebut.

"Saya tidak pernah mengesahkan kepada TV9 apatah lagi dengan Datuk Husam untuk menyertai siaran langsung rancangan Hujah pada 26 Mei," katanya.

Zahid bagaimanapun mengakui TV9 pernah menjemput beliau untuk menyertainya.

"Penolakan untuk tidak menyertai program tersebut adalah disebabkan oleh komitmen saya terhadap acara-acara lain yang telah diatur pada hari dan waktu yang sama terlebih dahulu dan ini telah saya nyatakan kepada mereka (TV9)," katanya.

Husam semalam dilaporkan menuduh Ahmad Zahid "tidak bertanggungjawab" apabila enggan hadir membahaskan isu rasuah.

Beliau juga menyatakan rasa kecewa kerana stesen televisyen TV3, satu bumbung dengan TV9, menyiarkan perdebatan itu dengan bekas pemimpin PKR Mohamad Ezam Mohd Nor - yang menggantikan menteri berkenaan - tanpa persetujuannya.

Sambil meluahkan rasa dukacitanya dengan penarikan diri Ahmad Zahid, Husam berkata stesen penyiaran itu pada awalnya memaklumkan kepadanya bahawa Zahid mengesahkan kedatangannya dan tidak mahu digantikan dengan individu lain.

"Isu sepenting ini, jika kita serius, hendaklah dibincangkan dengan penyertaan pihak yang berautoriti, sama ada dalam parti mahupun kerajaan.

"Itu sebab saya mensyaratkan tokoh seperti Datuk Zahid atau orang yang sepadan dengan beliau," Husam dilaporkan berkata kepada Harakahdaily.net.

"Janganlah iklan berdegar-degar, tetapi tidak siapa ingin mengambil tanggungjawab daripada gagalnya debat (itu). Tidak Zahid, tidak juga TV9?

"Saya sudah berada di Sri Pentas (hari itu). Zahid tidak muncul. Saya kesal, tapi saya bersedia menunggu untuk tarikh yang baru."

APAKAH INI WATAK SEORANG PEMIMPIN PARTI ISLAM....SIAPA TAK KENAL HUSAM....PEMIMPIN YANG SENTIASA AKAN BERUBAH KATA KATANYA...SIAPA TAK INGAT BILA HUSAM MENYATAKAN PAS AKAN LAKSANAKAN HUDUD SEKIRANYA PAS BERKUASA NANTI...TAPI BILA DAP BERSUARA HUSAM AKAN MENYANGKAL KATA KATANYA SENDIRI YANG MANA PAS TIDAK AKAN LAKSANAKAN HUDUD,INILAH PEMIMPIN PARTI ISLAM YANG TIADA PENDIRIAN....PERCAYALAH...YANG HUSAM TAKAN MENANG DALAM PERTANDINGAN MEREBUT JAWATAN NO 2 PAS....HUSAM AKAN TERSUNGKUR KERANA HUSAM BUKAN MEWAKILI PAS TAPI SEBALIKNYA MEWAKILI ANWAR DALAM ANWAR UNTUK MENYUSUP MASUK DALAM PAS.

RENUNG RENUNG KAN LA,,,LUPIKIR LA SENDIRI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH