tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 26 Mei 2009

PENANTI:PEMIMPIN PKR AKUI JUMPA AMINAH.

Dua pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) menafikan mereka telah menawarkan ganjaran dalam bentuk ganti rugi kepada calon Bebas, Aminah Abdullah jika sanggup menarik diri daripada bertanding pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti.

Bagaimanapun Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Cheah Ka Peng dan Pegawai Khas kepada Exco PKR Pulau Pinang, Peter Lim Eng Nam mengaku mereka adalah dua individu yang terdapat dalam rakaman suara yang didedahkan oleh Aminah semalam.

"Kami tidak menawarkan apa-apa kepadanya... hanya berbincang perkara-perkara biasa," kata Cheah pada sidang media khas bagi menjelaskan mengenai isu tersebut di sini hari ini.

Selain itu mereka juga menafikan dakwaan Aminah bahawa kedua-dua mereka datang menemuinya, sebaliknya menjelaskan pertemuan pada 13 Mei itu telah diatur oleh Aminah sendiri.

"Kak Minah (Aminah) sebelum ini selalu jemput saya datang ke rumahnya... jadi pada 12 Mei saya hubungi beliau untuk aturkan makan tengah hari keesokkan harinya dan Kak Minah minta saya ajak (Cheah) Ka Peng bersama.

"Kemudian pada pagi 13 Mei, Kak Minah hubungi saya semula untuk pastikan mengenai temu janji pada tengah hari itu.

"Beliau kata akan masak untuk kami, saya tak jangka kawan baik seperti kami telah digunakan dan dipermainkan oleh beliau.

"Beliau bukan hanya sediakan makanan, tapi juga sediakan perakam suara untuk kami... saya sangat sedih dan kecewa," kata Peter dalam sidang media tersebut.

BERITA TV 3 SEBENTAR TADI MENYATAKAN SAIFUDIN NASUTION MENGAKUI ADA DUA PEMIMPIN PKR MENAWARKAN GANJARAN PADA AMINAH,TAPI BUKAN ATAS KAPASITI PKR....BETUL KE......

7 ulasan:

  1. Penghuni Gua : Hai , nak membelit lagi. Hari itu Tian Chua cabar Aminah buktikan. Sekarang Aminah dah buktikan. Kemudian Saifuddin Nasation nak saman dan minta Aminah minta maaf.

    2. Apa cerita ni Tian Chua dan Saifuddin. Tak rasuah lagi ke ni. Cuba membuat sogokan. Salah tu di bawah sek 12 Akta Rasuah. Bungkus kau.

    3. Kepada Saifuddin: Aminah yang patut mohon maaf atau kamu yang patut mohon maaf. Semalam tak mengaku, hari ini mengaku pulak Tapi bukan mewakili parti. Habis tu , mewakili siapa. UMNO kot. BN kot. Atau ini konspirasi UMNO/ BN. Atau PM yang punya kerja.

    4. Atau juga kerana kebodohan anda atau juga kerana kedunguaan anda. Letak le jawatan Tian Chua dan Saifuddin. Aminah dah buktikan dan jawab cabarab anda.

    5. Pondan lah anda jika tak sahut cabaran Aminah. Pembelit dan penjilat serta gulungan munafik, inilah cara cakapnya. Mogok lapar jadi puasa sunat. Halal katanya. Kalau UMNO beri duit rasuah. Kalau PAS beri barang dan jamuan, ia majlis agama dan sedekah. Kalau PKR bukan rasuah kerana ia tidak mewakili parti ( habis wakil siapa : wakil PG kot ? )

    6. Atas dunia bolehlah anda semua berbelit, membelit cakap anda. Mati nanti , didepan Allah Taala: kena bakarlah mulut anda dengan api neraka. Tidak pun sebelum mati lagi tuhan dah membalasnya dan menunjukkan amarahnya. Lihat saja bala yang menimpa RPK tu. Anak jadi pencuri kerana hari-hari fitnah orang mencuri dan rasuah.

    8. Allah Maha Besar. Tak lama lah tu. Adalah petunjuk dan balasannya. Lihat lah nanti,.

    9. Senag aje menulis kali ni. Pakai bahasa kampung aje bila cakap dengan paria-paria ni. Baru dia orang faham. Pakai terminologi tinggi pun bukan dia faham. Pembelit katakan.............

    Posted by Arif Omar at 15:25 0 comments

    BalasPadam
  2. ah tu la PKR. DOk nafi last2 betul gak. Zahrain dok cakap dia tak arahkan sape2 jumpe Aminah. Memang la bukan dia yg arah, tapi Anwar taik tu.

    BalasPadam
  3. SAYA SETUJU DENGAN ARIF....SAYA INGAT BUKAN CALON PKR JE YANG BUNGKUS NANTI...DENGAN DENGAN PKR AKAN BUNGKUS....BETUK KATA KAK MIN HARI NI DIA BAGI JAWATAN...BESOK LUSA DIA SURUH LETAK JAWATAN...MACAM ANWAR SURUH FAIRUS LETAK JAWATAN LA....KENAPA SEKARANG NI ANWAR MACAM SENYAP JE...JANGAN JANGAN ANWAR DAH LARI KELUAR NEGARA....BARU PADAN MUKA....

    BalasPadam
  4. SALAM ZUL.....BETUL ZUL....MEMANG ANWAR TAIK TU YANG BUAT KERJA NI...PADA ANWAR DUIT TAK JADI HAL PUNYA....YAHUDI KAN KAWAN ANWAR....TAKDA DUIT NANTI ANWAR GADAILA NEGARA NI...TAPI YANG KESIANNYA RAKYAT YANG MASIH BELUM NAK MEMPERCAYAI ANWAR NI.SEMEMANGNYA PENIPU BESAR...

    BalasPadam
  5. lagi satu lawak terhebat selepas 916.ini politik atau cter lawak,hahahha
    habis kna kencing heheehe,lepas depa nak kona ikut mner plak ek

    BalasPadam
  6. Kak Minah lapur SPRM buat apa? Orang PAS dan PKR kata itu mainan UMNO/BN juga. "Grand Design" Dia orang punya favourite words. Kak Minah buat sumpah laknat pun dia orang tak akan percaya. Inilah pemimpin-pemimpin yang berangan nak masuk ke Putrajaya. MALAUNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

    BalasPadam
  7. Alahai Kak Min oooooiiiiiiiiiiii nape buat report? Tak letih ka? Kak Min nak kempen lagi.... Kak Min buat sumpah laknat pun dia orang tak akan caye....Nasibbb... nasib.. Inilah muka-muka yang berangan nak ke Putrajaya? Tak apalah lepas nih kita hantar satu-satu ke Sg Buluh......

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH