tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 4 Mei 2009

UMNO PAS:ULAMA PAS LAWAN ERDOGAN : SAYA TIDAK AKAN BERHENTI MENULIS

PADA PAS ,SUDAH SAMPAI MASANYA PAS MENILAI SEMULA KERJASAMA ANTARA PAS DAN PKR...DIMANA TERANG TERANG PKR INGIN MENGUASAI PAS MELALUI AGEN AGEN YANG BERKELIARAN DIDALAM PAS.PAS AKAN TERKUBUR ANDAINYA PAS TERUS BERSAMA DENGAN PKR YANG MAHU MENGUASAI PAS DARI LUAR....SEKIRANYA PAS MASIH LAGI MEMPERCAYAI PKR ,PERCAYALAH PERJUANGAN PAS TIDAK AKAN KEMANA....

Timbalan Ketua Pemuda Pas Kelantan, Nik Abduh Nik Abdul Aziz tidak akan berhenti menulis dalam laman blognya biarpun bakal berhadapan dengan hukuman gara-gara tulisannya yang seolah-olah membuka pekung parti itu.

Beliau berkata, ia amat penting bagi memastikan pembaca blog tersebut tidak terkeliru dan mendapat gambaran jelas tentang prinsip serta perjuangan yang perlu diteruskan oleh Pas pada masa kini.

Katanya, beliau bersedia untuk menghadapi sebarang tindakan yang akan diputuskan oleh Badan Perhubungan Pas Kelantan selepas mengadakan mesyuarat tidak lama lagi.

Saya tidak akan berhenti menulis. Saya telah memberikan penjelasan kepada tribunal Dewan Ulama dua tiga hari lepas dan ia akan dibawa ke Badan Perhubungan Pas negeri untuk tindakan lanjut.Badan perhubungan akan bermesyuarat tidak lama lagi selepas ayahanda saya pulang dari Mekah dan saya bersedia untuk menerima apa jua keputusan yang dibuat.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai pertemuannya dengan tribunal Dewan Ulama Pas gara-gara tulisannya yang bertajuk 'Kerja-Kerja Bodoh Dalam Pas.'

Pada sesi penjelasan yang berlangsung lebih sejam itu, beliau telah ditegur seperti mana bapanya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang juga Mursyidul Am Pas menegurnya.

Dalam tulisan tersebut Nik Abduh menyifatkan pembantu-pembantu politik bapanya telah sesat kerana memberikan gambaran yang salah tentang situasi semasa.

Nik Abduh yang juga Ketua Dewan Pemuda Pas Pengkalan Chepa menjelaskan perkataan 'belawak biawak' yang digunakan dalam tulisan yang bertajuk 'Sebelum Anda Dimamah Fitnah' adalah untuk menggambarkan tentang sikap blogger tertentu yang memfitnah.

"Belawak biawak adalah dialek orang Kelantan ia bermaksud menipu secara berlebih-lebihan," katanya.

Dalam pada itu, ketika ditanya adakah beliau akan menawarkan diri untuk bertanding jawatan Ketua Dewan Pemuda Pas Kelantan, katanya, sehingga kini beliau belum menerima sebarang tawaran daripada mana-mana pihak.

"Saya tidak tahu sehingga kini tidak ada tawaran lagi," katanya.

Dewan Pemuda Pas Kelantan akan bermesyuarat pada 5 Mei ini dan ramai pemerhati menjangkakan akan berlaku perebutan bagi jawatan ketua di antara Nik Abduh dan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Mengkebang, Abdul Latiff Ab Rahman yang juga Naib Ketua Pemuda Pas.

PADA PAS ,SUDAH SAMPAI MASANYA PAS MENILAI SEMULA KERJASAMA ANTARA PAS DAN PKR...DIMANA TERANG TERANG PKR INGIN MENGUASAI PAS MELALUI AGEN AGEN YANG BERKELIARAN DIDALAM PAS.PAS AKAN TERKUBUR ANDAINYA PAS TERUS BERSAMA DENGAN PKR YANG MAHU MENGUASAI PAS DARI LUAR....SEKIRANYA PAS MASIH LAGI MEMPERCAYAI PKR ,PERCAYALAH PERJUANGAN PAS TIDAK AKAN KEMANA....

RENUNG RENUNG KAN LA....LU PIKIR LA SENDIRI

2 ulasan:

  1. Apa lebihnya PAS bekerjasama dengan UMNO berbanding PKR/PR?

    Atas dasar NASIONALIS MELAYU?
    Atas dasar SEKULAR?
    Atas dasar KAPITALIS?
    Atas dasar RASUAH?
    Atas dasar MATERIALISTIK?

    Mengapa meragui konsep ummatic yang tiada keraguan dari prinsip Islam?

    BalasPadam
  2. Poooooodaahhhhh

    Kao apa peduli hal rumah tangga orang. Kao jaga UMNO kao la yang dah nak runtuh

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH