tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 11 Mei 2009

ZAMBRY NIZAR:NIZAR MB YANG AKAN DIBUNGKUS

WALAU PUN NIZAR MENANG KES DALAM MAHKAMAH TAPI DALAM DEWAN DUN NIZAR TAK DAPAT MENANG MACAMMANA NIZAR MENANG DALAM MAHKAMAH.NIZAR AKAN DIBUNGKUS OLEH KEDEGILAN NYA MELAWAN TITAH SULTAN.

CUBA KIRA BN ADA BERAPA DAN PAKATAN ADA BERAPA.....RENUNG RENUNG KAN LA....LU PIKIR LA SENDIRI.....

7 ulasan:

  1. BN terlalu gelojoh..x ikut prosedur..duk hentam YB Nizar..tengok sekarang, BN juga yang malu..dah lar bekas adun PKR yang lompat parti tu da kes rasuah..kes tu senyap jer..SPRM sibuk kot..Lu pun da otak..Lu pikir lar sendiri

    BalasPadam
  2. KUDETA DAH BUNGKUS LAH BODOH

    Nizar Menang!!


    Seperti yang GB ramalkan sebelum ini, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur mengumumkan Datuk Seri Mohamad Nizar Jamaluddin sebagai menteri besar sah Perak.

    Keputusan itu dibacakan Hakim Mahkamah tinggi (Bahagian Rayuan dan Kuasa-Kuasa Khas), Datuk Abdul Aziz Abd Rahim, di sini, sebentar tadi.

    Dalam penghakimannya, hakim Abdul Aziz Abd Rahim berkata seseorang menteri besar hanya boleh dipecat melalui undi tidak percaya di DUN, seperti kes Stephen Kalong Ningkan.

    Mahkamah juga memutuskan menteri besar BN Datuk Seri Zambry Abdul Kadir dan enam exconya mengosongkan dengan kadar segera pejabat mereka - di Bangunan Perak Darul Ridzuan di Ipoh.

    Hakim menambah, dalam kes pelucutan Mohamad Nizar, tiada persidangan dewan diadakan untuk meluluskan usul sedemikian.

    Dalam penghakimannya, Abdul Aziz berkata jika Sultan Perak mahu meletakkan Mohamad Nizar meletakkan jawatan, maka baginda sepatutnya mengambil sidang DUN untuk mengemukakan usul tersebut.

    Permohonan peguam Zambry, Cecil Abraham untuk menangguhkan penghakiman tersebut ditolak oleh mahkamah.
    Mengulas kemenangannya, menteri besar Pakatan Rakyat itu berkata beliau akan menghadap Sultan Perak berhubung penghakiman mahkamah tersebut.

    Nizar sebelum ini mengemukakan semakan kehakiman untuk mendapatkan pengisytiharan mahkamah bahawa beliau masih Menteri Besar Perak yang sah

    BalasPadam
  3. Nampak gayanya detik permulaan Raja-Raja Melayu mula kehilangan kuasa.

    BalasPadam
  4. Bungkus cepat si Nizar ni..aku dah naik meluat tgk mamat ni..nt ms sidang DUN pakat ramai2 wat undi x percaya.. Baru dia org tau..Aku rasa mahkamah dg kena under table ngan Bang Nuar..kikikik

    BalasPadam
  5. kesihan kat hang !!, meroyan nampaknya!!

    BalasPadam
  6. Tak payah bersidang di DUN, kita bubar DUN dulu dgn perkenan Sultan. Lawan sbg anak jantan di pilihanraya. Biar rakyat pilih siapa.

    BalasPadam
  7. Siapa yang menjadi MB Perak tidak penting kerana jawatan ini cuma untuk 3 tahun saja. Biar porak peranda kerana itu yang mereka pilih.

    Akan tetapi apa akan jadi pada UMNO selepas PR13? dari rentetan kekalutan yang dilakukan oleh UMNO, rakyat Perak yang menyokong PR akan bertambah. Hidup jangan takut menerima kenyataan kerana itu adalah sebaiknya

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH