tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Selasa, 17 Mac 2009

Adakah wajar tindakan Lembaga Disiplin Umno atau ada agenda disebalik keputusan ini?

Disebalik keputusan lembaga disiplin Umno pada hari ini semacam ada tangan tangan dibelakang lembaga disiplin untuk memilih siapa yang harus dikenakan tindakan,mungkin ini satu andaian atau satu kebenaran.

Untuk meraih kuasa ,apa sahaja akan dilakukan termasuklah membunuh perjuangan rakan rakan melalui pintu belakang.Inilah politik....Politik orang yang dayus...takut untuk menghadapi kenyataan berdepan sesama sebagai seorang pejuang.

Bagi saya ini adalah ujian ALLAH agar kita bermusahabah diri. Semoga ianya menjadi satu dorongan untuk terus berjuang.Bagi saya ,saya tidak menuding jari siapa dibelakang semua keputusan ini,tapi sebagaimana yang kita tahu ,sebelum keputusan ini keluar sudah ada suara suara yang mahu tindakan diambil pada kumpulan yang bukan kumpulan mereka.

Apakah ini perjuangan Umno?Membunuh sesama rakan.Inilah kuasa.Apakah ada agenda untuk menghalang seseorang calon yang sudah mendapat kepercayaan perwakilan.Semoga pemimpin yang dayus akan lenyap dari terus memimpin Umno.Kita renung renungkan la apa agenda disebalik semua keputusan lembaga disiplin tadi.


LU PIKIR LA SENDIRI

4 ulasan:

  1. Salam

    Kita semua tahu ada konspirasi politik, sama ada ia datang dari Pembangkang atau pun didalam umno sendiri, Kami team setiakawan bloggers tidak pernah rasa goyah malahan semangat mempertahankan KJ semakin berkobar-kobar...

    SAHABAT SETIAKAWAN, KUATKAN SEMANGAT!!! BERJUANGLAH BERSAMA KJ

    Perjuangan kita masih belum tamat lagi.

    Salam setiakawan
    Salam Perjuangan

    BJ

    BalasPadam
  2. Salam.. Biasalah masti ada Udang Dalam Mee Goreng untuk menyedapkan rasa..Kepada Team yang menerima ujian ini teruskan perjuangan kerana sudah ramai orang tahu pasal resepi Udang dalam Mee Goreng, kumpulan ini pasti akan membuang undinya kepada Team anda...

    BalasPadam
  3. Insyaallah....kesabaran itu adalah separuh dari iman...Semoga pemimpin yang dayus akan lenyap dari terus memimpin Umno.Kita renung renungkan la.

    BalasPadam
  4. Memuakkan apabila memikirkan bagaimana tergamaknya makhluk-makhluk ini `menyerupai' manusia dan kemudian menjahanamkan mereka satu persatu.

    Oleh itu, demi keadilan untuk semua calon, keputusan panel lembaga disiplin itu harus di`gantung' dahulu sementara perhimpunan berjalan, selepas itu nanti... baru dibuka siasatan.

    Ini tidak.... kes-kes PIRU ke-12pun masih banyak yang belum selesai, tiba-tiba pula, aduan yang baru diterima dapat diselesaikan macam masak mee segera!! Apa mereka fikir kita ni tiada otak ke untuk berfikir.... memanglah, kalau yang menjadi ketua panel tu pun memang dah `jumud' pun.... akalpun ikut jumud juga, senang saja disuruh-suruh macam pak turut.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger