tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Khamis, 19 Mac 2009

SURATAN ATAU KEBETULAN

Lembaga disiplin umno sudah membuat keputusan yang mana siapa sahaja yang menyebelahi Pak Lah akan menerima nasib sebagaimana dengan nasib Pak Lah sendiri yang akan disingkirkan dari umno(letak jawatan).Suratan atau kebetulan.

Apakah keputusan LDU sudah di rancang terlebih dulu untuk menyingkirkan siapa sahaja yang rapat dengan Pak Lah .Teluskah LDU dalam membuat segala keputusan yang menampakan ada keraguan dalam membuat keputusan.Keputusan dikeluarkan semasa Pak Lah tiada didalam negeri dan kenapa LDU tidak merujuk dulu dengan MT .Suratan atau kebetulan

Seperti yang telah di nyatakan kepada Lembaga Disiplin, khairy tiada kena-mengena dan tiada pengetahuan langsung mengenai perbuatan yang didakwa dilakukan oleh mereka yang dikatakan menjadi ejennya. Pihak Lembaga Disiplin juga, dalam sidang akhbar semalam, mengakui tiada perkaitan jelas antara kesalahan yang dilakukan oleh mereka dengan khairy. Lembaga Disiplin juga mendapati sukar untuk mengaitkan ejen tersebut dengan khairy. Kaitan kesalahan mereka yang didakwa menjadi ejen khairy juga adalah amat lemah.

Sekiranya tuduhan terhadap khairy adalah terlalu lemah kenapa LDU masih memberi amaran sedangkan beliau tidak terlibat langsung dalam perkara ini.Apa kah LDU ada agenda atau ada tangan tangan dibelakang LDU yang mahu lihat khairy tersungkur sebelum adanya pertandingan atau kerana khary menantu Pak Lah.

Nampaknya siapa sahaja yang menyebelahi Pak Lah akan menjadi mangsa LDU.Suratan atau kebetulan.Apakah ini nasib Pak Lah dihujung pemerintahan nya.....sebagaimana yang dialami oleh Tun Ghafar Baba dahulu.Disingkir dengan cara yang halus.Apakah LDU juga mengguna cara halus untuk menyingkirkan orang yang tidak sehaluan dengan mereka.Adakah ini suratan atau kebetulan.

Inilah politik....Politik orang yang dayus...takut untuk menghadapi kenyataan berdepan sesama sebagai seorang pejuang.Sebagai seorang anak muda yang mempunyai karisma dan kepimpinan yang menonjol sudah sememangnya khairy dicemburui oleh rakan dan juga lawan.Ini dibuktikan oleh khairy bila berdepan dengan pihak pembangkang.

Jadi inilah masanya untuk menjatuhkan khairy dengan cara yang cukup terancang dan tenang dengan mengunakan pihak lain.Dengan tuduhan yang dihadapi oleh khairy sedikit sebanyak akan menjejaskan kredebiliti khairy di hati perwakilan dan inilah cara yang mudah untuk melumpuhkan kekuatan khairy.

Alhamdulliah.khairy masih berada dilandasan perjuangan walaupun kredibiliti khairy sedikit sebanyak telah dikoyak koyak agar nampak kepincangan nya.Insyaallah dengan sokongan pemuda yang tahu akan kehebatan khairy tidak mudah untuk perwakilan pemuda menolak kekuatan khairy untuk menerajui kepimpinan pemuda.Kerana khairy adalah pewaris kepada perjuangan kepimpinan pemuda itu sendiri.

Perjuangan khairy tidak layu dek tangan tangan yang kotor ini.Jangan burukkan kawan-kawan Itulah pesanan Khairy Jamaluddin kepada seluruh perwakilan pemuda.

Beliau membuat peringatan itu kerana tidak mahu pemilihan yang bakal menyaksikan persaingan antara beliau dengan dua lagi calon iaitu Datuk Mukhriz Mahathir dan Datuk Seri Dr. Mohamad Khir Toyo membawa perpecahan kepada Pemuda.Bagi Khairy dalam keghairahan untuk memenangkan calon masing-masing semangat setiakawan dalam Pemuda harus dikekalkan.

Apapun beliau amat berharap perwakilan akan membuat keputusan berasaskan kepada realiti dan bukannya persepsi terhadap seseorang calon. Khairy juga turut memaparkan apa yang ingin beliau lakukan dalam usaha merapatkan hubungan Pemuda dengan rakyat.(baca disini)

Akhir sekali marilah semua perwakilan menilai agar dapat kita sama sama bermusahabah diri agar permata yang ada tidak disisih dan ditolak kerana permata inilah yang akan terus berjuang demi survival bangsa agar bangsa tidak dipandang hina
dan membawa pemuda setia kepada kepimpinan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH