tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 21 Mac 2009

APAKAH TG HAJI HADI JUGA MENGIKUT PAK LAH

Apakah sudah ada bibit bibit perpecahan didalam parti pas yang selama ini tenang bagai tiada sang buaya didalam nya,ku sangkakan panas hingga ke petang rupanya ribut petir di tengahari.

Apakah presiden Pas juga akan menerima nasib sebagaimana nasib Abdullah Ahmad Badawi yang terpaksa melepaskan jawatan presiden parti yang disandang nya .Rasanya tidak mustahil perkara ini akan menimpa TG Haji hadi berikutan kenyataan TG mengenai pembetukan kerajaan perpaduan yang telah disyorkan oleh TG bagi menyelesaikan kemelut umat melayu ketika ini.

Dengan kenyataan TG Nik Aziz yang mengatakan yang beliau adalah Nakhoda parti Pas, sedikit sebanyak membuat penyokong penyokong parti Pas merasakan yang TG Haji Hadi sudah tidak sehaluan dengan perjuangan Pas dengan rakan rakan didalam pakatan rakyat.

TG Nik Aziz menyifatkan agar tidak terlalu ramai nakhoda dalam satu kapal yang mengeluarkan arahan yang berbeza sehingga boleh menimbulkan kekeliruan pada ahli ahli dan kredibiliti parti Pas itu sendiri.

Bagi saya TG Haji Hadi seorang yang memahami situasi dimana orang orang melayu tanpa memikirkan dari parti mana telah semakin hilang arah hala tuju disebabkan pertelingkahan kuasa oleh ketiga tiga parti ini.

Mungkin TG Haji Hadi sudah dapat merasakan kekuatan bangsa melayu itu semakin hari semakin hilang kekuatan politiknya sehingga ada pihak pihak yang berani mencabar kedaulatan institusi raja raja melayu yang selama ini adalah payung dan merupakan simbol kekuatan bangsa melayu itu sendiri.

Kalau TG Haji Hadi merasakan perlu penyatuan parti parti politik orang orang melayu sudah tentu ada didalam kalangan pemimpin parti Pas itu sendiri tidak merasa senang dengan kenyataan TG Hadi ini.

Bagi saya siapa nakhoda dan siapa yang berkuasa didalam parti Pas itu ada lah perkara kedua kerana perpaduaan orang orang melayu itu adalah satu agenda yang patut dimula dan direalisasikan agar bangsa melayu tidak lagi ditindas ditanah melayu itu sendiri.

MALAYSIA NEGARA PERPADUAN (3/3/09)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH