tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 30 Mac 2009

PKR HAMPIR LEMAS DI BUKIT SELAMBAU

BN mempunyai peluang yang cerah untuk merampas kembali Dun bukit selambau berikutan dengan kebodohan DSAI dalam memilih calon PKR yang tidak mendapat sokongan penyokong penyokong PKR sendiri.

Sejurus pengumuman yang dibuat oleh aljuburiankebodohananwar sebahagian penyokong PKR membantah kerana bagi mereka apa yang sibodoh anwar pilih bukan anak jati bukit selambau sendiri dan S.Manikumar juga bukan seorang ahli PKR yang aktif dalam politik.

Dari apa yang difahamkan sebahagian penyokong penyokong ini akan menutup beberapa bilik gerakan bagi membantah pencalonan S.Manikumar.Disini lah BN perlu mengambil kesempatan untuk meyakinkan pengundi yang calon BN yang diwakili oleh S.Ganesan adalah calon yang terbaik untuk mewakili mereka di Dun bukit selambau.

CATATAN INI BERTARIKH 21/3/09 DAN INI LAH JAWAPAN NYA

PKR bahagian Jerai hari ini dibubarkan ekoran lebih 500 anggotanya termasuk ketuanya B Kalaivanar keluar daripada parti berkenaan, lapor Bernama.

Kalaivanar kecewa tidak terpilih sebagai calon PKR dalam pilihanraya kecil DUN Bukit Selambau yang bermula semalam.

bukit selambau by election b kalaivanar quits pkr pc 300309 04Beliau berkata tindakan keluar secara beramai-ramai itu kerana
mereka telah hilang kepercayaan terhadap penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan Masyarakat India PKR Kedah berkata kesemua anggota yang keluar parti itu akan berkempen menentang calon PKR pada pilihanraya itu.

Pilihanraya kecil pada 7 April itu menyaksikan pertandingan antara calon muka baru PKR S Manikumar, calon BN Datuk S Ganesan bersama 13 calon bebas.

Pada 20 Mac lalu, sewaktu penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan calonnya itu, sekumpulan kecil ahli dari bahagian Merbok menyuarakan bantahannya.

Mereka dipercayai menyokong K Masilamani yang disenaraipendek untuk berdiri atas tiket PKR.

Bagi menenang keadaan, Anwar telah menemui Masilamani dan meminta beliau supaya menasihatkan penyokongnya bertenang.

bukit selambau s ganesan jogging campaign 300309 03Sementara itu, Ganesan memulakan kempennya dengan berjoging sejauh enam kilometer sambil mengedarkan risalah memperkenalkan dirinya kepada pengundi di sekitar kawasan perumahan Cinta Sayang, lapor Bernama.

Beliau, yang ditemani isterinya R Vatsala mula berjoging mulai 7 pagi, kelihatan bersemangat memulakan hari pertama berkempen.

"Untuk lebih bertenaga dan meningkatkan prestasi, saya mesti kerja kuat supaya boleh berkhidmat dengan baik... saya merasa sangat positif," bekas ADUN Lunas dipetik berkata.

Naib pengerusi MIC Kedah kemudiannya mengadakan perjumpaan dengan Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin di bilik gerakan BN Merbok sebelum mengadakan lawatan bersama ke Sekolah Jenis Kebangsaan (T) Sungai Tukang.

Ganesan berkata beliau akan memberi fokus kepada kemajuan pelajaran kerana hanya pelajaran boleh memajukan masyarakat India serta mengubah taraf hidup keluarga masing-masing.


PKR PASTI TENGGELAM PADA 7 APRIL NANTI...RAKYAT SELAMBAU SUDAH TAHU SIAPA SEBENARNYA ANWAR....RAKYAT BUKIT GANTANG DAN BATANG AIR AKAN MENYUSUL UNTUK MEMBUBARKAN BAHAGIAN BAHAGIAN ..HANYA MENUNGGU SAAT SAHAJA ....WAHAI RAKYAT ...MARILAH KITA RENUNG RENUNGKAN APAKAH BETUL TINDAKAN BAHAGIAN JERAI UNTUK MEMBUBARKAN PKR....SYABAS JERAI....

VIDEO KJ DINOBAT SEBAGAI KETUA PEMUDA UMNO(KLIK DISINI)

1 ulasan:

  1. melayu budinya indah, bahasa nya begitu megah. kiasan-kiasan melayu merupakan anugerah terhebat akan cabang budaya melayu. kalau takut dilambung ombak,jangan berumah di tepian pantai merupakan kiasan akan amaran orang dulu-dulu tentang etika 'cabaran'.

    hari ini ada melayu cuba memperbaharui 'budaya melayu'. budaya yang cuba dirogol asal usulnya. budaya bangsa ini telah 'dilancapkan' dengan rakus oleh melayu pakatan. melayu itu menggelarkan diri sebagai ketuanan rakyat, satu kelahiran cabang radikal yang cuba menjatuhkan seluruh pemerintahan beraja atas nama demokrasi.

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH