tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 27 Mac 2009

KEMENANGAN MUHYIDDIN MENGGERUN KAN PEMBANGKANG

Muhyiddin menang kerusi Timbalan Presiden Umno.Kejayaan Muhyiddin sudah diduga kerana boleh dianggap yang terbaik untuk berganding dengan DSN.

Tapi yang mendatangkan masaalah ialah pakatan yang kecut perut dan kecut kecut ANU nya atas kekuatan regu baru Umno yang diketuai oleh DSN.

Dengan pengalaman sebagai seorang MB dan beberapa kementerian diyakini beliau mampu untuk menggalas amanah yang diterima.Tugas pertama gandingan NM ini akan dibuktikan pada tiga prk nanti.(baca disini).

Ayuh NM kita serang sarang sarang Anwar yang sedang menabur bermacam macam fitnah .Sebelum Anwar lanyak rakyat di tiga tiga prk ni kita main belakang Anwar pulak.....Umno banyak modal nak lanyak Anwar...

2 ulasan:

  1. SALAM BRO...
    SEMEMNAGNYA PAKATAN PEMBANGKANG AKAN TAKUT DAN TERUS TAKUT DENGAN KEKUATAN YANG ADA SEKARANG INI...

    BalasPadam
  2. kita tgk dulu pilihanraya kecil kat bukit gantang dan bukit selambau, batang ai tu rasanya bn menang,

    kita akan tahu reaksi rakyat ..

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger