tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 7 Mac 2009

LAYAK KE ?LU PIKIR LA SENDIRI ANWAR

Semalam sudah bermula perancangan Anwar untuk mengheret DSN kedalam kancah fitnah yang dasyat untuk memusnahkan perjalanan politik DSN dari mengambil alih jawatan Perdana Menteri pada awal april nanti.

LAYAK KE ?LU PIKIR LA SENDIRI ANWAR

Calon Perdana Menteri Malaysia Ke-6

Calon Perdana Menteri Malaysia Ke-6



Sebuah akhbar Perancis mendakwa timbalan perdana menteri pernah bertemu mangsa bunuh Altantuya Shaariibuu di sebuah kelab di Paris pada 2005 bersama Abdul Razak Abdullah Baginda.

Dalam laporan Liberation semalam Datuk Seri Najib Razak didakwa pernah bergambar bersama mereka berdua, yang didakwa pasangan kekasih.

Dengan tiga pilihanraya yang bakal diadakan serentak nanti akan ada lagi kejutan besar yang akan dilakukan oleh Anwar Ibrahim menjelang pilihan raya kecil nanti.

Dengan kes perbircaraan Anwar yang akan dipindahkan ke mahkamah tinggi di umumkan semalam dengan serentak Anwar memainkan isu Timbalan Perdana Menteri yang kononnya satu pendedahan baru yang menuduh Najib dan isterinya terlibat dalam isu pembunuhan model Mongolia Altantauya.

Anwar merasakan DSN telah menggagalkan cita cita nya untuk menjadi Perdana Menteri disebabkan kegagalan nya untuk menubuhkan kerajaan melalui lompat parti.Akhirnya DSAI tewas juga pada DSN apabila tiga ahli Dun perak telah keluar dari pakatan dan menyokong BN yang akhirnya tumbang kerajaan pakatan di perak.

Bagi matlamat ini, Anwar sanggup melakukan apa sahaja sekalipun jelas bertentangan dengan falsafah perjuangannya sekian lama. Yang penting Anwar dapat menjadi Perdana Menteri walau terpaksa menggunakan apa cara sekali pun bagi mencapai matlamatnya akan tercapai.

Anwar yang sangat mengidam jawatan Perdana Menteri telah menangguk di air keruh dengan menuduh kerajaan BN adalah kerajaan yang rasuah.Apa kah beliau lupa semasa menjadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan dulu, Anwar telah bersetuju untuk menerima pakej bantuan IMF bagi menyelamatkan Malaysia daripada krisis mata wang?

Selepas Pakatan Rakyat menunjukkan prestasi yang baik dalam PRU 12, penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) amat lantang menyuarakan keinginan untuk menjadi Perdana Menteri. Lantaran itu beliau menjaja sekeliling pelosok kota dan desa melaungkan keinginannya.




Apa kah layak Anwar menjadi PM setelah peristiwa penderhakaan pada sultan diperak.Anwar lah segala punca kemelut yang melanda diperak sekarang.







Adakah Nik Aziz faham mengenai kes Elizabeth? Atau beliau tetap dengan pendirian mahu menegak benang yang basah? Dia bukan dianiayai tetapi dia sendiri yang mencari masalah. Dia melakukan hubungan seks bebas dengan sesiapa yang dia suka. Adakah ini dibenarkan oleh Islam PAS?




Layakkah Anwar kalau dalam pakatan sendiri tidak lepas dari berbagai skandal sex dan ini termasuk lah Anwar sendiri yang menghadapi tuduhan liwat.Apa kah kita(rakyat) mahu seorang PM yang suka dengan perangai main belakang ini.




Apa kah layak Anwar menjadi PM sekiranya dulu cakap lain sekarang cakap lain,






Apakah layak Anwar jadi PM sekiranya ini lah rakan rakan nya yang terang terang menentang islam.


Sekiranya sebesar itu Persatuan Gereja Calvary akan membina pusat konvesyen mereka, apakah nasib generasi muda Malaysia akan datang. Apakah golongan muda Melayu akan diKristiankan secara besar-besaran pada masa akan datang ? Wajarkan Majlis gereja Malaysia membina pusat konvesyen sebesar itu sedangkan penagnut mereka hanya 15 peratus di negara ini ? Jadi kalau 15 peratus, mereka ingin tampung siapa di pusat konvesyen itu ?




Jelas.. penderhaka yang dicipta oleh Anwar ini mengisi penilaian yahudi terhadapnya bahawa "Anwar is a good agen. He is terminator will destroy the Malaysia's politic as soon as posible. Perak is our first target".





Kawan baik anda (Gus Dur) tulis di laman webnya, bahawa dia terlibat sama semasa pertemuan anda dengan Paul Wolfowitz di Munich pada tahun 2004. Dia kata anda telah dilantik oleh Paul Wolfowitz (ketika itu Timbalan Setiausaha Pertahanan Amerika) sebagai Agen Amerika atau jurucakap Amerika di negara Islam untuk melemahkan semangat golongan muda menubuhkan Negara Islam.



ANWAR IBRAHIM dilaporkan telah menandatangani surat 'sokongan' deklarasi itu sebaris dengan JOHN McLAUGHLIN, bekas Timbalan Pengarah CIA; SHLOMO BEN-AMI, bekas Menteri Luar Negara Israel; HARRIET BABBITT bekas Pengarah NDI; JOHN MALOTT, bekas Duta US; CHRISTOPHER PATTEN, Co-Chair of ICG; STEVEN CLEMONS, Pengarah, New America Foundation dan lain-lain lagi



Dari apa yang dipaparkan ini adakah rakyat akan menerima Anwar sebagai PM?Mari kita sama sama fikir dan renungkan bagi kebaikan seluruh rakyat malaysia agar negara ini tidak akan diterajui oleh seorang pemimipin yang penuh dengan muslihat.

LU PIKIR LA SENDIRI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH