tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Isnin, 30 Mac 2009

PAS KEMPUNAN DI BUKIT GANTANG

Pas akan hilang segala galanya di Bukit Gantang dalam prk 7 april nanti.Ini lah mesej dari rakyat Bukit Gantang yang menolak siang siang Nizar yang di calonkan oleh DAP.Rakyat Bukit Gantang sebenarnya dah muak dengan lakonan pakatan yang cakap bagai nak rak tapi habok pun tarak.

Pas kehulu kehilir mendendangkan lagu pilih la aku (Nizar penderhaka)dengan menipu rakyat yang Nizar masih MB yang sah.Tapi dalam borang pencalonan SIPENDERHAKA ni kenapa catat Adun Pasir Panjang je?Memang sah Nizar ni dah tak betul...kejap kata MB,kejap kata Adun je la ...mana satu rakyat nak percaya.

Lepas tu si Nizar ni kata ni satu pungutan suara je...kalau dah tahu pungutan suara je kenapa pulak kau isi borang ,tak payah la susah susah nak pikir .....Pas pungut je suara orang dan bawa kat Bukit Gantang.Kan Pas ni nak perbodohkan rakyat je...

Kata Nizar rakyat seluruh negara tidak mahu kerajaan yang menafikan undang undang...haaa tahu pun undang undang.Dah tahu undang undang kenapa nak juga lawan perentah Sultan Perak.Apa,Sultan PERAK tu bukan nya tak faham undang undang...Sultan Perak kan pernah menjawat Ketua Hakim Negara...Siapa kau Nizar nak ajar Sultan Perak dengan undang undang.

Rakyat Bukit Gantang sebenarnya tidak bodoh macam pakatan dalam soal Raja Berpelembagaan.Rakyat Bukit Gantang dah tahu nak menilai mana betul mana penipu.Kepada rakyat Bukit Gantang kembalilah kepada keluhuran undang undang.Prk Bukit Gantang adalah kearah itu ...supaya rakyat menghormati kuasa,Raja Berperlembagaan dan demokrasi berpalimen.

Jadi sebelum Nizar nak tabur lagi cerita konon dia masih MB Perak...kita buang Nizar dan geng kamcing nya DAP ke pulau .Haaa biarkan kat sana ....dia nak jadi sultan ke,nak jadi MB Pulau ke lantak dia la.

Itu pasal nizar lawan Sultan...yang ini pulak pasal Pas merampas solat hajat BN...Pas ni ..ingat takat nak rampas kuasa sultan je...rupa rupanya tentang solat hajat pun Pas nak rampas....apaaa ke he ni yooop...

Nizar ni memang muka tak tahu malu betul rupanya...Program BN menganjurkan solat hajat dan bacaan yassin di masjid simpang pun dia nak rampas...Tempat kita umat islam untuk sujud kehadrat SWT pun Nizar berani buat macam ni....Kalau dah ada kuasa nanti habisla harta rakyat Nizar rampas bagi kat DAP.....Nak tahu macam mana Nizar rampas majlis BN(baca sini)

Baca disini pilihanraya kecil


Kepada seluruh penyokong penyokong PAS...pandang la...lihat la....siapa Nizar...siapa belakang Nizar...siapa mencalonkan Nizar...siapa mohon derhaka ....kembalilah kepangkal jalan...masih ada ruang untuk kita pusingbalik...nizar akan buat apa saja untuk mendapat sokongan DAP......RENUNG RENUNGKAN LA....PAS AKAN DI "DAP" KAN OLEH NIZAR PERCAYALAH.

1 ulasan:

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger