tengok bola disini

Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Khamis, 26 Mac 2009

UMNO TAK TANGGISI PEMERGIAN PAK LAH TAPI PAKATAN TANGISI PENAHANAN TKM1 PP

Persaraan pak lah tidak membuat Umno akan menjadi lemah tapi dengan kepimpinan yang baru dengan semangat baru dengan gaya yang baru dan dengan fomula yang baru sudah tentu pakatan menjadi parah apatahlagi dengan bermacam macam skandal yang menghantui pemimpin mereka.

Ada yang pengkianat,ada yang penderhaka,ada yang runtuh sifat moral mereka dengan skandal sex nya,ada yang makan batu(makan duit batu),ada yang buat sedekah tapi guna duit kerajaan,ada yang berebut nak jadi nakhoda,ada yang cakap celaka tapi sebaliknya mereka mereka lah yang celaka,anak anak yang belajar bahasa inggeris pun celaka dan bermacam macam lagi scandal yang tak perlu saya sebut disini.

Apakah ini wajah wajah yang akan membela rakyat.Satu persatu pemimpin pakatan akan tersungkur dek kerakusan dan ketamakan semasa mereka memerentah.Dengan didahului oleh kapala pakatan sendiri yang akan menghadapi pertuduhan dimahkamah atas tuduhan main belakang.

INilah pemimpin yang tak jemu jemu untuk main belakang.Nak tubuh kerajaan kena main belakang,TKM nak letak jawatan pun kena ikut belakang.nak lari ke Singapura pun nak ikut belakang dan bermacam macam yang mereka ikut belakang.

Apakah kita nak lihat rakyat juga akan dimainkan belakang oleh pemimpin pemimpin pakatan nanti.Sebelum kita dimain kan belakang marilah kita berhadapan pada prk nanti dan kita hancurkan pakatan agar luput dari sejarah terutama sejarah dinegeri Perak.

Insyaallh dengan kekuatan pemuda yang berani untuk berubah demi setiakawan sejati BN akan merampas kembali Bukit Gantang dan Bukit Selambau dan tak dilupakan Batang ai.Tersebut pasal Batang ai ni teringat saya pada Anwar Ibrahim...kenapa Anwar beria ia nak menang di Batang air....mungkin Anwar memang suka kat Batang Ai ni....(oooooooopppppsss batang Air)

KITA RENUNG RENUNG KAN LAH KENAPA ANWAR SUKA KAT BATANG AI

LU PIKIR LA SENDIRI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular

SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH

Windows Live Messenger