tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Ahad, 29 Mac 2009

KHAIRY:TEGURLAH DENGAN SEMANGAT SETIAKAWAN

[why+kj-03.jpg]


Jangan burukan kawan kawan..Selamilah dan hayatilah apa yang diperkatan oleh khairy ini.Tiada makna didepan kita bersalam ,kita berpelukan tapi dibelakang kita kutuk habis habisan.Mana perginya rasa hormat kita pada pemimpin,Jangan lah kita dalam keluarga (Umno)kita perlekeh dan menghina seseorang,kerana siapa yang merasai akan kesan nya kalau bukan Umno sendiri.Musuh diluar hanya tersenyum memerhatikan bahawa inilah Umno yang memperlekehkan seorang pemimpin.

Kenapa ini terjadi dalam Umno yang mahu melakukan perubahan,Jangan Umno sahaja yang perlu kita ubah,apakah lupa pesanan AKU PERLU BERUBAH.Berubah mendanya kalau hati masih busuk dengan kejayaan orang lain.kalau kita sendiri nak jadi pemimpin kena la kita kerja kuat,

Mengapa ini berlaku didalam Umno.Seharusnya kita sebagai perwakilan yang sudah matang dalam politik seharusnya kita hormati keputusan pemilihan yang telah pemuda lakukan dan harus menerimanya dengan semangat kekeluargaan sebagai tanda mendokong demokrasi walaupun dibayangi isu yang apakah persepsi atau realiti.

Berilah beliau peluang untuk membuktikan pemilihan yang dilakukan pemuda adalah satu pilihan yang tepat untuk membawa pemuda kearah yang lebih kehadapan dalam memperjuangkan agama bangsa dan negara.Sebagai ketua pemuda yang baru dipilih khairy mempunyai kekuatan yang boleh dimanfaatkan oleh Umno sendiri.Disini lah perlunya kita mempunyai kekuatan diri kerana dengan kekuatan jati diri sahaja ianya dapat kita tempuhi dugaan ini,anggaplah ini satu pengajaran yang amat berguna.

Kepada Mukriz dan khir toyo,jangan lah anggap kekalahan ini sebagai satu penamat sumbangan kita pada parti kerana sebagai pemimpin yang masih muda sebenarnya masih ada ruang untuk memberikan perkhimatan dalam terus memperjuangkan nasib orang orang melayu.Seharusnya kita perlu mempunyai semangat setia kawan dikalangan pemimpin agar permusuhan digelanggang perjuangan tidak menghalang kita untuk menjadi kawan yang setia.

Mukhriz juga mempunyai semangat setiakawan yang tinggi kerana biarpun mengetahui akan kekalahan nya ,beliau masih dapat bersama perwakialan dan turut mengucapkan taniah pada khairy.Semangat inilah dituntut didalam Umno supaya Umno tidak mendapat kudis dek kerana sifat iri hati dan dengki.

Untuk memenangi semula hati perwakilan khairy perlulah menyahut cabaran ini dengan sedia menerima sebarang teguran yang membina agar sebarang tanggapan ahli Umno hanyalah persepsi semata mata.

Kepada seluruh ahli pemuda Umno terimalah khairy seadanya kerana sebagai anak muda khairy perlu diberikan pedoman,bimbingan dan teguran.Sebagai seorang ketua yang baru sudah tentu khairy masih kekurangan pengalaman dan ada cacat celanya apatah lagi sebagai orang muda yang cetek ilmu dan kurang pengalaman.

Kepada seluruh ahli pemuda dan khusus Umno sendiri marilah kita buang sifat sifat dengki ini agar kita akan menjadi setia pada kawan.Kita tunjukan semangat setiakawan ini pada tiga prk yang suda membuka gelanggang nya.Ayuh kita buktikan bahawa dengan semangat setiakawan lah Umno dan rakan rakan lain didalam BN terus akan mendapat mandat dari rakyat untuk terus membela nasib rakyat .

MARILAH KITA RENUNGKAN SEJENAK...APAKAH NEGARA INI HANCUR DAN HURU HARA SELAMA HAMPIR 60 TAHUN BN MEMBELA NASIB RAKYAT?FIKIR FIKIR KAN LA..AGAR JENERASI ANAK CUCU KITA AKAN MERASAI APA YANG KITA RASAI SEKARANG...TOLAK PENGKIANAT...TOLAK PENDERHAKA...TOLAK YANG SUKA MAIN BELAKANG...TOLAK PAKATAN TOLAK DAP, TOLAK PKR, TOLAK PAS,TOLAK PENENTANG AGAMA ISLAMTOLAKTOLAKTOLAK PAKAPAKATANNNNNN.

FIKIR FIKIRKAN LA.....LU PIKIR LA SENDIRI

UNTUK PAK LAH (KLIK DISINI)

Pro KJ

3 ulasan:

  1. kamal,

    mohon saudara tolak sama RASUAH!!! andai kita sayangkan parti tidak kira siapa hatta peresiden parti..andai beliau disangkutkan dengan tuduhan rasuah maka beliau harus ditolak. setia harus pada kawan namun setia pada wang mohon ditolak ketepi.

    keraguan saya mengatasi segalanya! maaf...salam perjuangan

    BalasPadam
  2. SALAM..
    TERUSKAN MENYERANG BNM DENGAN SEGALA HUJAH DAN FAKTA YANG ADA BAGI MEMBANTU KERAJAAN
    SEMEMANGNYA BNM TELAH MELAKUKAN PEKARA BANGSAT DAN BACHOL

    http://gomo-no1.blogspot.com/2009/03/serang-bnm-habis-habisan.html

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH