tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Jumaat, 1 Mei 2009

UMNO PAS: EKORAN PAS PUSAT TOLAK HASRAT PAS PULAU PINANG APAKATA PAS SOKONG UMNO DIPENANTI

Pas Pusat menolak cadangan sayap Pemuda parti itu di Pulau Pinang yang mahu meletakkan calon untuk bertanding pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti pada 13 Mei ini.Jadi musnah lah harapan Pas kawasan Pulau pinang untuk meletakan calonnya bertanding melainkan Pas Pulau Pinang tidak memperdulikan hasrat Pas pusat berkenaan.Tapi sekiranya Pas negeri redha akan keputusan Pas pusat ,Pas negeri boleh memprotes dengan menyokong Umno seandai nya Umno mengambil ketetapan ingin bertanding di Penanti.

Mungkin Pas pusat lebih mementingkan kerjasama dengan Pkr dari menjaga Pas Negeri.Pas pusat mungkin tidak mengetahui apa agenda Anwar dengan memaksa Fairus meletakan jawatan dan mengadakan semula prk.Kerana Pas negeri lebih dekat Pas negeri lebih memahami situasi keadaan di Pulau Pinang.

Pas Negeri harus berani menentang Anwar yang mana Pas Negeri telah tidak puas hati dengan cara Anwar menangani perletakan jawatan Fairus.Penutupan jentera pilihanraya Pas Permatang Pauh juga harus diteruskan untuk menyampaikan mesej yang jelas pada Anwar agar jangan membuat keputusan sendirian tanpa merujuk terlebih dahulu dengan rakan rakan yang lain di Pulau Pinang.

Pas Pulau Pinang juga harus menyokong Umno untuk menjadi perintis pada kerajaan perpaduan dimana TGNA telah memberi laluan untuk melaksanakannya walau pun TGNA telah meletakan syarat untuk menubuhkan kerajaan perpaduan yang telah di suarakan oleh HH.

Pas Negeri juga harus memberi ingatan dan pengajaran pada Anwar agar jangan membuang amanah rakyat pada pru 12 lalu dengan sewenangnya menyuruh Fairus meletakan jawatan kerana ini sudah tentu akan menghilangkan keyakinan rakyat bahawa Anwar hanya mencari publisiti dari memajukan orang melayu dan rakyat negeri Pulau Pinang.

Pas Pulau Pinang dan Pas Permatang Pauh tidak harus tunduk dengan saranan Pas Pusat yang tidak memberi laluan untuk Pas negeri meletakan calon,Pas Permatang Pauh boleh menyokong Umno kerana selama ini Umno Negeri berusaha untuk membangunkan negeri walaupun sekarang Umno menjadi pembangkang di Pulau Pinang.Yang penting lakonan Anwar harus ditamatkan dan jalan terbaik adalah Umno betanding dan Pas Pulau Pinang perlu menyokong Umno untuk membuktikan yang orang melayu boleh bersatu dan menjalikan kerjasama untuk memajukan Negeri.

BACA DISINI http://garamanis.blogspot.com/2009/04/penanti-peluang-pas-tebus-maruah.html

BACA JUGA PAS DIGUNAKAN DAN TERUS DITIPU ANWAR

BACA JUGA FAIRUZ MUNCUL KEMBALI:APA SEBENARNYA AGENDA PKR


PADA PAS PULAU PINANG SOKONGLAH UMNO KERANA HANYA UMNO YANG MEMPERJUANGKAN KEDUDUKAN ORANG MELAYU TANPA MEMINGGIRKAN BANGSA BANGSA LAIN .SEMOGA KERJASAMA INI MENJADI PERINTIS PADA KERAJAAN PERPADUAN YANG MENJADI TOPIK UTAMA DALAM PEMILIHAN PAS PUSAT NANTI.

KITA RENUNG RENUNG KAN LAH....LU PIKIR LA SENDIRI....

3 ulasan:

  1. TENGKORAK HANG UMNO MEMPERJUANGKAN HAK ORANG MELAYU!... JANGAN DOK PERASAAN. SELAMA NIE ORANG MELAYU DOK TAKUK TU JUGAK. APA UMNO BUAT!... BUAT DEK JER!...

    BalasPadam
  2. porah! pi mampuih la hang!

    BalasPadam
  3. saya yakin ahli pas takkan berpaling tadah kerana mereka menganggap mengundi umno sama spt menyokong kerajaan haram yahudi dipalestin dan merupakan satu dosa besar

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH