tengok bola disini


Rakan seperjuangan

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

SAPA NAK HUBUNGI ANWAR

LU ORANG PIKIRKAN LA

LU ORANG PIKIRKAN LA

INI LAH PEROSAK BANGSA

INI LAH PEROSAK BANGSA

SAMA TAK?

SAMA TAK?

PEROSAK BANGSA

PEROSAK BANGSA

Sabtu, 2 Mei 2009

UMNO PAS:KENAPA PAS KATA UMNO YANG LAKUKAN SEMUA INI

Cubaan Bunuh ADUN Kurau : Kerana Tak Lompat Ke UMNO BN?Cubaan Bunuh ADUN Kurau : Kerana Tak Lompat Ke UMNO BN?

Betul ke apa yang didakwa oleh Pas ni?Dalam sidang akhbar sebentar tadi, ADUN Kuala Kurau mendedahkan usaha membeli beliau supaya melompat kepada BN bermula sejak minggu PR menang di Perak sehinggalah sebelum BN merampas kuasa di Perak.

Beliau juga mendedahkan tawaran yang diberikan antaranya dengan sogokan wang dari RM3juta hingga RM8 juta. Disamping dengan tawaran kompatmen balak dan jawatan Exco Perak.

SATU LAGI LAKONAN ANWAR DAN PAS PADA UMNO.ANWAR DAN PAS SANGGUP MELAKUKAN APA SAJA UNTUK MEMUASKAN NAFSU SERAKAHNYA HANYA UNTUK BERKUASA.ANWAR DAN PAS AKAN MEREKA REKA CERITA YANG MEMUNGKINKAN RAKYAT AKAN PERCAYA PAD SEMUA INI.RAKYAT BUKAN BODOH UNTUK MEMPERCAYAI PERKARA YANG DIREKA KHUSUS UNTUK MENGENAKAN UMNO.AKAN TERIMALAH BALASAN DAN BINASALAH PADA ORANG YANG MENABUR SEGALA FITNAH INI...


IPOH: Polis hari ini menafikan laporan beberapa laman blog yang mendakwa Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kuala Kurau daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) Abdul Yunus Jamhari diserang sekumpulan lelaki berdekatan pejabat Pusat Khidmat DUN Kuala Kurau malam tadi.

Ketua Polis Daerah Kerian Supt Mat Fauzi Nayan berkata, mangsa serangan sebenarnya adalah pembantu khas kepada ADUN berkenaan yang hanya mengalami kecederaan kecil di tangan akibat terkena pisau ketika mempertahankan dirinya.

"Saya ingin tegaskan bahawa motif serangan tidak ada kaitan langsung dengan hal politik. Sebaliknya ia berpunca akibat masalah peribadi melibatkan pembantu khas itu dengan kumpulan lelaki tersebut," katanya ketika dihubungi Bernama hari ini.

Mat Fauzi yang enggan mengulas lanjut bagaimanapun mengesahkan polis telah menahan empat orang bagi membantu siasatan kes serangan berkenaan.

Bernama difahamkan pembantu khas berkenaan dan seorang wanita merupakan antara empat yang ditahan polis itu dan kesemua mereka dijangka dihadapkan ke mahkamah Isnin ini.

Ketua Polis Perak Datuk Zulkefli Abdullah ketika dihubungi berkata kejadian serangan dipercayai adalah bermotifkan cemburu yang melibatkan seorang wanita.

Beberapa laman blog melaporkan sekumpulan lelaki bersenjatakan cota dan senjata tajam yang tiba dalam tiga buah kereta telah menyerang pembantu khas berkenaan pada pukul 8.40 malam tadi ketika beliau sedang minum di sebuah warung berdekatan pejabat Pusat Khidmat DUN Kuala Kurau.

DAH MENJADI SATU KERJA YANG MULIA PADA PKR DAN PAS UNTUK MENABUR SEGALA FITNAH...BAGI MEREKA MENYEBAR FITNAH IBARAT MENYEBAR BERITA KEBENARAN.

PAS SEBENARNYA SUDAH TERIKUT TARIAN ANWAR YANG MENGHALAL KAN APA CARA UNTUK BERKUASA HATTA DENGAN APA CARA SEKALIPUN TERMASUK MENABUR FITNAH.PAS SEBENARNYA TAHU APA ITU HALAL HARAM TAPI KERANA GILAKAN KUASA SANGGUP BERSAMA DENGAN ANWAR YANG PAS SENDIRI TAHU LATAR BELAKANG ANWAR YANG TAK BAIK MORALNYA.

MARILAH KITA RENUNG RENUNGKAN..LU PIKIR LA SENDIRI..


BACA DISINI ORANG YANG DIMAKSUD KAN NIK ABDUH

3 ulasan:

  1. betul betul betul rakyat malaysia sekarang bukan bodoh,disebabkan rakyat malaysia dah tak bodoh lah majoriti rakyat malaysia dah tak percaya lagi dengan barisan nasional sebab penindas rakyat.

    BalasPadam
  2. Yang tak faham halal-haram bukanya Anwar tapi AMENO.Ini adalah kerana kebanyakan orang UMNO ni fardu Ain pun gagal.Solat jauh sekali, judi,arak,4-D semuanya Halal di bawah UMNO.Dah 50 tahun memerintah tapi bodoh amat sangat.Elok lah bagi orang yang lebih alim memerintah , biar si bangang ni belajar fardu ain dan fardu kifayah dulu.Dah belajar nanti baru tahu apa hukum menolak Islam,apa hukum tak sembahyang dll

    BalasPadam

SILA ULAS APA YANG ANDA BACA

SOKONGISA4.png (400×386)

PERDANA MENTERI MALAYSIA

PERDANA MENTERI MALAYSIA
YAB DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK

Timbalan Perdana Menteri

TIMBALAN PERDANA MENTERI MALAYSIA

NEGARAWAN TERULUNG

NEGARAWAN TERULUNG

ShoutMix chat widget

CHATROLL KAMALFARSYA

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jumlah Paparan Halaman

BLOG SARAWAK

BLOG PEMBANGKANG

Catatan Popular


SABDA HADIS

Rasullullah S.A.W. bersabda yang bermaksud: "Sesungguhnya apabila seorang manusia itu melaknat sesuatu, maka laknatnya itu akan naik ke langit lalu pintu akan ditutup supaya ia tidak dapat naik. Kemudian laknat itu akan turun ke bumi lalu pintu bumi tertutup dari dimasuki. Laknat itu mencari jalan kiri dan kanan lalu ia tidak menjumpai jalan haluan. Lalu laknat itu kembali kepada orang yang dilaknat, sekiranya orang itu memang layak dilaknat maka laknat itu akan terkena padanya. Sekiranya dia bukan ahli yang layak menerima laknat maka laknat itu akan kembali kepada orang yang melaknat itu semula." Riwayat Abu Daud

Huraian

1. Maksud laknat itu ialah jauh daripada rahmat Alllah S.W.T. kerana kemurkaanNya.
moh ikut, jangan perlekehkan.

MARI MEMBACA AL QURAN

CELIK AL-QURAN
Kepada kaum Muslimin & Muslimat, yg ingin belajar mengaji atau mendalami tajwid secara percuma, sila klik disini, insyaallah semoga kita semua menjadi umat Islam yg celik AlQuran serta diberkati oleh Allah

AsmaulHusna

Photobucket

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)

JANGAN MEMBERI (LAPORKAN)
JANGAN TERIMA (LAPORKAN)

Bank islam online

ZAKAT

ZAKAT
bayar secara online

KIBAR JALUR GEMILANG

Berkibarlah dikau di bumi bertuah

NEGARA MALAYSIA

YANG JAUH DAN DEKAT SINGGAH